Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بیژن زنگنه امروز (پنجشنبه) به مهندس شمسایی، مشاور خود ماموریت داد تا علیت حادثه خودکشی یکی از کارکنان در میدان یادآوران را بررسی کند.

در این دستور که خطاب به مشاور وزیر نفت است، آمده که با توجه به حادثه تاسف بار خودکشی یکی از کارکنان حراستی شاغل در یکی از پیمانکاران دست دوم در منطقه یادآوران، بدین وسیله به جانبعالی ماموریت داده می شود که به اتفاق آقای فهیمی تبار، مدیر کل منابع انسانب وزارتخانه، با فوریت برای شناخت علت واقعی حادثه، نسبت به بررسی میدانی موضوع از جوانب مختلف و کسب اطلاعات از دستگاه ها و مقامات مرتبط، اقدام کرده و نتیجه را همراه با پیشنهاد، مستقیما به اینجانب گزارش نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تاکید شده که علاوه بر این، ضمن دلجویی حری از بازماندگان محترم مرحوم عمران روشنی مقدم، لطفا مراتب تسلیت اینجانب را نیز به ایشان ابلاغ فرمایید.

همچنین رونوشت این نامه به استاندار خوزستان جهت صدور دستور همکاری و شرکت متن جهت همه گونه همکاری ارسال شده است.

مرحوم عمران روشنی مقدم که در بخش حراست یکی از پیمانکاران توسعه میدان یادآوران فعالیت می کرد، روز گذشته در این تاسیسات اقدام به خودکشی کرد.

برخی علت این تصمیم را تاخیر در پرداخت حقوق از سوی پیمانکار و مشکلات اقتصادی عنوان کرده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر نفت خودکشی میدان یادآوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه عربی ۲۱، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست وزیر قطر روز گذشته با «طحنون بن زاید» مشاور امنیت ملی امارات و نایب امیر ابوظبی در شهر دوحه (پایتخت قطر) دیدار و گفت و گو کرد.

بنابر اعلام وزارت خارجه قطر، دو طرف در این دیدار در ارتباط با روابط دوجانبه و برخی موضوعات منطقه ای و بین المللی دارای اهتمام مشترک گفت و گو کرده اند.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) نیز در این باره گزارش داد که نخست وزیر قطر و مشاور امنیت ملی امارات در این دیدار در ارتباط با موضوعات مختلف تبادل نظر کرده اند.

این دیدار در شرایطی انجام شد که طی روزهای اخیر منطقه شاهد پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی بود که طی آن ایران در پاسخ به تجاوزات مکرر صهیونیست ها به ویژه علیه کنسولگری ایران در دمشق، اراضی اشغالی را آماج حملات موشکی و پهپادی خود قرار داد.

کد خبر 6085668 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • برق جان یک کارگر را در اهر گرفت
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم
  • خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز
  • اقدام به خودکشی یک مرد جوان در مترو تهران