Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور شیشه فروش اظهار داشت: بعدازظهر امروز بار دیگر در مراتع سمیرم شاهد وقوع آتش سوزی بودیم و این بار یک هکتار از مراتع منطقه حنا و مسعود آباد شهرستان سمیرم در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در این مراتع در کمتر از یک ساعت مهار شده است، ابراز داشت: اینکه این پنجمین حریق مهار شده در عرصه‌های طبیعی استان اصفهان از ابتدای سال تاکنون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک میلیون هکتار از عرصه‌های طبیعی و مرتعی اصفهان مستعد وقوع آتش سوزی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان یک میلیون هکتار از عرصه‌های طبیعی و مرتعی استان اصفهان را مستعد وقوع آتش سوزی دانست و گفت: متأسفانه روز گذشته نیز شاهد سوختن پنج هزار مترمربع در مراتع سمیرم بودیم که بخشی از درختچه‌های طبیعی این منطقه آسیب وارد کرد و در این مورد احتمال دخالت انسانی می‌رود.

وی اضافه کرد: با توجه به درصد بالای احتمال وقوع حریق در عرصه‌های طبیعی اصفهان نیازمند ایجاد دو پایگاه دائمی پیشگیری و کنترل حریق در غرب و جنوب استان اصفهان هستیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوزی آتش سوزی جنگل مهار آتش سوزی حادثه پارسی خبر عرصه های طبیعی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مسکوتایمز، به گفته مقامات منطقه اسمولنسکی روسیه، حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات پالایشگاه نفت واقع در این منطقه منجر به آتش‌سوزی شده است.

واسیلی آنوکین، رییس منصوب روسیه در منطقه اسمولنسکی گفت: منطقه ما دوباره زیر آتش حمله‌های پهپادی اوکراین است.

وی افزود: آتش‌سوزی پالایشگاه هیج قربانی نداشته و تیم‌های آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند.

در تصاویر منتشر شده در یک کانال تلگرامی، حجم آتش در این پالایشگاه گسترده به‌نظر می‌رسد.

همچنین، ایگور آرتامونوف، فرماندار منطقه «لیپتسک» در جنوب غربی روسیه، گفته است که یک پهپاد در منطقه صنعتی این ناحیه سقوط کرده است. به گفته وی، در پی این حمله ساکنان منطقه تخلیه شده‌اند.

کد خبر 6087504

دیگر خبرها

  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه