Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@16:09:37 GMT

امیدوارم گواردیولا تا پایان قراردادش در سیتی بماند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۹۰۱۲

امیدوارم گواردیولا تا پایان قراردادش در سیتی بماند

اسون گوران، اریکسون سرمربی سابق تیم ملی انگلیس، می‌گوید رحیم استرلینگ و کوین دی بروین در صورت علاقه به ترک سیتی می‌توانند راهی رئال مادرید شوند.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی اخیراً به دلیل نقض قوانین یوفا با محرومیت دو ساله از رقابت های اروپایی روبرو شد اما آنها اعتراض خود را در این زمینه به دادگاه عالی ورزش ارائه داده‌اند و امیدوار به تغییر رای صادره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در صورت تایید شدن محرومیت دو ساله منچسترسیتی، این موضوع می تواند ضربه بزرگی به این باشگاه وارد کند. این اتفاق می‌تواند سبب شود که بسیاری از بازیکنان بزرگ سیتی ساز جدایی کوک کنند چرا که به نظر نمی رسد آنها تحمل دوری دو ساله از لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشند.

 

 

 

 

یکی از دو بازیکنی که صحبت های زیادی در رابطه با علاقه رئال مادرید به آنها مطرح می شود رحیم استرلینگ و کوین دی بروینه هستند. حالا و در همین رابطه اسون گوران اریکسون می گوید: "اگر آنها بخواهند کاری انجام دهند به نظرم می‌توانند راهی رئال مادرید شوند. با این حال واقعا امیدوارم که آنها در انگلیس بمانند.

 

لیگ های دیگر هم خوب هستند اما اگر بارسلونا یا رئال مادرید و شاید اتلتیکومادرید نبودند، آیا کسی لالیگا را تماشا می کرد؟ آیا مثلاً در بوندسلیگا اگر دورتموند و بایرن مونیخ نبودند شما پای تماشای بازی های آن می نشستید؟ در انگلیس اما همیشه یک جنگ و مبارزه خوب وجود دارد."

 

 

 

 

اریکسون درباره پپ گواردیولا نیز گفت: " او یکی از بهترین هاست؛ البته اگر نگوییم بهترین مربی جهان. از دست دادن او پیش از پایان قرارداد با منچسترسیتی برای باشگاه، بازیکنان و هواداران بسیار بد خواهد بود. امیدوارم تلاش شود که او حداقل تا پایان قراردادش در منچسترسیتی بماند."

رحیم استرلینگ کوین دی بروین منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی) اسوون گوران اریکسون (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحیم استرلینگ کوین دی بروین منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم رئال مادرید مهمان منچسترسیتی بود که رئال در ضربات پنالتی پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

دیدار رفت دو تیم در مادرید با تساوی سه بر سه به پایان رسیده بود و در ورزشگاه اتحاد، رئال مادرید در دقیقه ۱۲ و روی یک ضدحمله با ضربه رودریگو به گل رسید. بازی سراسر هجومی سیتیزن‌ها تا دقیقه ۷۶ نتیجه نداد، اما در این دقیقه دیبروینه موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

بعد از گل فشار سیتی و بازی تدافعی رئال ادامه یافت، اما حملات شاگردان پپ نتیجه نداشت تا کار به وقت‌های اضافه و سپس ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی اگرچه لوکا مودریج اولین ضربه رئال را از دست داد و سیتی پیش افتاد، اما سیلوا و کواچیچ هم برای سیتی پنالتی از دست دادند تا در نهایت رئال چهار بر سه ضربات پنالتی را پیروز شود تا حریف بایرن مونیخ در نیمه نهایی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!
  • گواردیولا و آنچلوتی در آغوش یکدیگر، پس از برد رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / فیلم
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)
  • گزارش زنده: منچسترسیتی 0 - 0 رئال مادرید