Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری فارس: آیت الله سید احمد علم الهدی امشب در مراسم تجلیل از خیران و فعالان رزمایش مواسات و همدلی و اطعام مهدوی در مشهد، اظهار کرد: کسانی که در رزمایش مواسات و همدلی مشارکت کردند مورد توجه خاص امام زمان (عج) هستند و این حرکت همگانی که پرشور انجام شد به خاطر نگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هدف رهبر معظم انقلاب نیز در راه‌اندازی این رزمایش نمایش جامعه مهدوی به دنیا بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بر اثر شیوع کرونا و تعطیلی هتل‌ها و سالن‌های غذاخوری در مشهد ۳۷ هزار نفر کارگران آنها بیکار شده و زندگی خانواده آنان با مشکل مواجه شده است.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: محور اقتصاد مشهد زائرپذیری است بنابراین ارزیابی خسارات ناشی از کرونا در خراسان رضوی بسیار زیاد است و قابل تفسیر نیست.

وی تنها راهکار برای حل مشکل اقتصادی در مشهد را بازگشایی حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) و آمدن زائر به این شهر دانست و گفت: تقاضا دارم مسوولان بیشتر بررسی کنند تا حرم مطهر رضوی باز نشود مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود و برای مسایل بهداشتی و تشخیصی نیز می‌توان اقدام لازم را انجام داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی شیوع کرونا در خراسان رضوی را تجربه‌ای برای مسوولان، روسای نهادهای انقلابی و مردم توصیف کرد و خاطرنشان کرد: پیدایش این بیماری سه دغدغه سلامت، معیشت و خسارت‌های اقتصادی به همراه داشت.

آیت الله علم الهدی عنوان کرد: ۲ دغدغه در این استان به خوبی مدیریت و مهار شد که نخستین آن دغدغه سلامت بود که ۶ دانشگاه علوم پزشکی استان در این زمینه عملکرد موفقی از خود نشان دادند و با تدبیر استاندار این استان دغدغه سلامت در همدلی کامل و تفاهم صددرصد دستگاه‌های مختلف برطرف شد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های اقتصادی خراسان رضوی بیش از ۱۶ میلیارد تومان در بحث کرونا کمک کردند، گفت:خلاءهای درمانی در این زمینه پر شد و نقاهتگاهی با سه هزار تخت در مشهد توسط آستان قدس رضوی تجهیز شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: تمامی بیماران خانه نشین نیز شناسایی و پرستار برای آنان اعزام شد و فوتی‌های کرونا در خراسان رضوی کاهش یافت.

وی با اشاره به فعالیت ۲۰۰ نفر از طلاب در زمینه غسل فوتی‌های کرونا افزود: در این زمینه نیز عملکرد خوبی نمایش داده شد.

آیت الله علم الهدی معیشت را دومین دغدغه رفع شده دانست و ادامه داد: شناسایی ظرفیت مردمی جامعه انقلابی در خراسان رضوی مهمترین نتیجه اجرای رزمایش مواسات در تامین بخشی از نیاز معیشتی محرومان و اقشار آسیب دیده از کرونا بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اقدامات انجام شده در قالب این رزمایش نشان داد توانمندی و ظرفیت بسیار در مردم و نهادها و دستگاه‌های مدیریتی استان وجود دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: علم الهدی مشکل اقتصادی مشهد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی علم الهدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: شرایط استان در تابستان پیش رو از نظر منابع آبی نگران‌کننده است و هنوز بودجه طرح های مصوب استان، که بخشی از آن نیز در دست اقدام و اجراست، تخصیص نیافته است.   نعمت نژاد افزود: طرح های در دست اقدام برای تأمین آب شرب مشهد در تابستان جاری روی حفاری چاه متمرکز است که البته این اقدام با اهداف طرح سازگاری با کم‌آبی همخوانی ندارد اما برای عبور از خشکسالی‌های پیاپی در این استان راه چاره کوتاه مدت دیگری وجود ندارد.   وی ادامه داد: برای گذر از تنش آبی در تابستان پیش رو ۱۶ طرح با همکاری شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب مشهد با اعتبار ۴۵ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است که با تخصیص این اعتبار اجرای طرح ها شتاب خواهد گرفت و از مشکلات برای تامین آب مشهد در تابستان پیش رو خواهد کاست.

دیگر خبرها

  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه