Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:29:44 GMT

کاریوس: نصف باشگاه های لیگ برتر دنیا من بودند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۵۹۵۷۵

کاریوس: نصف باشگاه های لیگ برتر دنیا من بودند

لوریس کاریوس، دروازه بان لیورپول، ادعا کرد که پیش از پیوستن به منچسترسیتی در سال 2009، نیمی از باشگاه های لیگ برتر به دنبال به خدمت گرفتنش بودند.

به گزارش "ورزش سه"، کاریوس که بعد از اشتباهاتش در فینال چمپیونزلیگ 2008، به بشیکتاش قرض داده شده بود، به تازگی قرارداد قرضی اش را با این باشگاه ترکیه ای را به پایان رساند و به لیورپول برگشت؛ جایی که با توجه به حضور آلیسون، شانس چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اولین تجربه او در فوتبال انگلیس، حضور در منچسترسیتی بین سال های 2009 تا 2011 بود اما در نهایت بدون اینکه در حتی یک بازی هم برای آبی ها انجام بدهد، این باشگاه را ترک کرد.

او به ترنسفر مارکت گفت:" من در آن زمان در تیم زیر 16 سال بازی می کردم و بازیکن یاب های زیادی در بازی ها حضور داشتند. در 16 سالگی می توانید اولین قرارداد حرفه ای تان را امضا کنید. من در آن زمان از همه جور باشگاهی پیشنهاد داشتم اما منچسترسیتی به دنبال کمک کردن به من بود.

 

 

 

آنها به من ثابت کردند که برنامه مشخصی دارند؛ برای مثال، اینکه چطور می توانم در بازی های بزرگسالان بازی کنم. این من را شیفته خودش کرد. من می توانستم در اشتوتگارت هم بمانم اما برنامه آنها به اندازه برنامه منچسترسیتی من را متقاعد نکرد.

بنابراین به خودم گفتم  این چالش را می پذیرم و به انگلیس می روم. چه باشگاه های دیگر به دنبال من بودند؟ احساس می کردم نیمی از تیم های لیگ برتر. در آلمان، من تنها با اشتوتگارت کار کردم زیرا اشتوتگارت به کار با جوانان معروف بود و هست. من از کار در آنجا واقعا لذت می بردم.

در آن زمان من تنها برنامه منچسترسیتی و اشتوتگارت را شنیدم. در آن زمان، ورود سرمایه گذارها تازه آغاز شده بود. منچسترسیتی باشگاهی بود که خیلی به بازیکنان جوانش تکیه داشت. خیلی ها پیشرفت کردند و آکادمی در موقعیت خوبی بود. به همین دلیل من تصمیم گرفتم به این باشگاه بروم."

لیورپول لوریس کاریوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول لوریس کاریوس آن زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!

ژوزه مورینیو به دورویی و نگاه کاملا متفاوت رسانه‌ها به سبک بازی او و تیم میکل آرتتا اشاره کرد.

طرفداری | خوزه مورینیو به طرز نگاه رسانه‌های انگلیسی به تاکتیک‌های میکل آرتتا در بازی آرسنال مقابل منچسترسیتی طعنه زد.

توپچی‌ها در ۳۱ مارس راهی ورزشگاه اتحاد شدند، دیداری که به عنوان جدالی سرنوشت‌ساز در کورس قهرمانی لقب گرفته بود. با این حال، این رویارویی، به شدت ناامیدکننده از آب درآمد و تنها سه شوت در چارچوب بین دو تیم رد و بدل شد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. آرسنال با اتخاذ یک استراتژی تدافعی به مصاف منچسترسیتی رفت. تیم آرتتا تنها 27 درصد مالکیت توپ در برابر سیتی داشت، اما در نهایت با ارائه نمایشی سرسخت و منظم، یک امتیاز گرفت و آرسنال را در رقابت‌های برای قهرمانی نگه داشت.

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام که رسانه‌های انگلیسی او را به خاطر بازی دفاعی تیمش، با اصطلاح " اتوبوس پارک کردن" به تمسخر می‌گرفتند و نگاهی کاملاً منفی به سبک بازی تیم‌های او داشتند، از واکنش متفاوت رسانه‌ها به عملکرد آرسنال در بازی با سیتی ابراز تعجب کرد. آقای خاص در مصاحبه با نشریه تلگراف گفت:

از دیدن موفقیت این پسر [آرتتا] خوشحالم، چون او را دوست دارم. و خوشحالم که همه چیز برای او خوب پیش می‌رود. اما از نحوه‌ی بازی آرسنال برای کسب آن یک امتیاز و طرز صحبت رسانه‌ها درباره‌اش تعجب می‌کنم. تعجب می‌کنم رسانه‌ها از استراتژی جادویی آرتتا برای آن بازی صحبت کردند. ولی در زمان من، خبری از استراتژی جادویی نبود. با این‌که من چند بار در خانه منچسترسیتی پیروز شدم، کسی نمی‌گفت استراتژی مورینیو فوق‌العاده بوده، در عوض می‌گفتند تدافعی بازی کرد؛ اتوبوس پارک کرد؛ اتوبوس دو طبقه پارک کرد! نگاهی که به من داشتند کاملاً متفاوت بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟