Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در آیین افتتاح استودیو دیداری شنیداری "کیک" در شهربابک، ضمن تبریک هفته پهلوانی و گرامیداشت یاد مولای متقیان حضرت امام علی (ع) گفت: امیدواریم اخلاق و منش پهلوانی در تمام ابعاد جامعه به ویژه همه رشته‌های ورزشی تسری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قهرمانی تیم تنیس روی میز بانوان باشگاه شهرداری شهربابک را نیز تبریک گفت و آن را افتخاری برای شهرستان و استان دانست.


پاریزی اظهار داشت: ۱۳۵ سمن در سطح استان داریم که از وزارت ورزش و جوانان اعتبار نامه دریافت کرده اند و این تعداد سمن این امکان را برای کرمان به وجود آورد که به لحاظ کمی جزو ۵ استان برتر کشور باشد.

او افزود: به لحاظ کیفی هم فعالیت‌های بزرگی در این حوزه انجام شده است که جای تشکر از مسئولان آن‌ها دارد.

پاریزی با اشاره به اینکه ما در سال ۹۷ میزبان مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد کشور بودیم، تصریح کرد: سال گذشته انتخابات مجمع سازمان‌های مردم نهاد را در استان داشتیم که مجمع سازمان‌های مردم نهاد استان شکل گرفت و فعالیت‌های بسیار خوبی هم انجام شد.

او در بخش دیگری از سخنانش افزود: بیش از ۴ هزار مربی، ورزشکار و باشگاه دار در کرمان به دلیل شیوع ویروس کرونا از کار خود بیکار شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به رزمایش مومنانه و همت جوانانه اشاره کرد و بیان داشت: ۹ هزار بسته معیشتی تکلیف استان بود (علاوه بر دستگاه‌های دولتی که مسئولیت مستقیم داشتند) که شناسایی افراد آسیب دیده از طریق سمن‌ها صورت گرفت.

او تصریح کرد: ما توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی را در سطح استان داشتیم که رخداد بزرگی است و این می‌تواند جایگاه جوانان و سمن‌های استان کرمان را در سطح وزارت خانه بیشتر مطرح کند.

پاریزی تعداد سمن‌های شهربابک را ۸ عدد برشمرد و افزود: این نشان می‌دهد که شهرستان مناسب حرکت کرده و جزو ۵ یا ۳ شهرستان برتر استان در این حوزه است.

او بر تشکیل کارگروه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان و جلسات ساماندهی امور جوانان شهربابک تأکید کرد.

پاریزی از افتتاح سامانه هوشمند آنلاین آموزشی و افتتاح شبکه آسیب‌های اجتماعی
که می‌تواند ظرفیت بالایی در حوزه جوانان ایجاد کند در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

او تصریح کرد: سیاست ما در بخش سمن‌ها تواند سازی است، بدین منظور سمن‌های ما دست نیاز به سمت هیچ نهاد یا ارگانی دراز نخواهد کرد، اما می‌توانند با خدماتی که ارائه می‌دهند حق الزحمه‌ای را دریافت کنند.


پاریزی اعلام کرد: حدود ۳۰ درصد از اعتبارات ما مختص به سمن هاست و در بخش ازدواج نیز اعتبارات خوبی برای سمن‌ها در نظر گرفته شده است.


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: جوانان اهداف، ارکان و سکان داران اصلی این برنامه‌ها هستند.

او با تأکید بر اینکه سمن‌ها ظرفیت بسیار بالایی برای شهرستان و برای مدیران دستگاه‌ها هستند، افزود: در بحران‌های اخیر استان مثل سیل و کرونا این سمن‌ها بسیار کمک کردند تا جایی که می‌توان آسیب‌های اجتماعی را با خوش فکری سمن‌ها مرتفع کرد.


ناصر نعمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک نیز در حاشیه این مراسم گفت: یکی از سمن‌های دارای مجوز و فعال در شهربابک سمن هنرآفرینان فردای کارمانیاست.

او افزود: این سازمان مردم نهاد در حوزه اجتماعی، هنر‌های نمایشی و فضای مجازی فعالیت می‌کند.

نعمت هدف از تأسیس استودیو کیک را کشف استعداد‌های درخشان بانوان و آقایان در زمینه ایده پردازی، سناریو نویسی، مجری گری، بازیگری و فن بیان دانست.

او تصریح کرد: این استودیو می‌تواند در زمینه‌های فرهنگ سازی مناسب در حوزه‌های مختلف از جمله ساخت ویدئو‌های تبلیغاتی، فایل‌های صوتی، تیزر‌های حرفه‌ای و مهیج و ویدئوکلیپ کمک شایانی داشته باشد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهربابک گفت: گزارش عملکرد‌های ادارات، نهاد‌ها و شرکت‌ها که پیش از این از طریق شرکت‌های خارج از شهرستان با هزینه‌های بالا انجام می‌شد، همین جا انجام می‌شود.

او ابراز امیدواری کرد: با حمایت از سمن‌ها بتوانیم برای پیشبرد و شکوفایی جامعه گامی مثبت برداریم.
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان استان کرمان مردم نهاد سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود