Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آخرین اقدام قابل توجه خود طی حکمی یک خواننده پاپ را به‌عنوان مدیرعامل یکی از شرکت‌های تابعه و مهم این منطقه آزاد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، داستان انتصاب‌های عجیب و غریب و صدور احکام برای ژن‌خوب‌ها در منطقه آزاد کیش پایان ندارد و گویا هیچ عزمی برای مقابله با این نوع انتصاب‌ها در کیش نیست، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز قرار نیست به کسی پاسخ‌گو باشد و صرفاً مجری دستوراتی است که از گوشه و کنار به او اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از انتصاب ابرژن خوب، پسر عارف که به‌عنوان مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گرفته تا سعیده مهرعلیزاده دختر محسن مهرعلیزاده که با مدرک طراحی دوخت به‌عنوان "دبیر شورای راهبردی گردشگری سلامت منطقه آزاد کیش" انتخاب شد، همگی در دوران مدیریت مظفری صورت گرفته است.

زوج قدسیه نجار (از اقوام نزدیک رئیس جمهوری) و علی عرب نیز پیش‌تر در دوران مونسان در این منطقه آزاد حضور یافتند که در دوره مظفری علی عرب به‌عنوان مدیرعامل بنادر و فرودگاه منصوب شد و قدسیه نجار نیز یکی از مدیران میانی معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش است.

به‌زعم بسیاری دوران مظفری، دوران جولان ژن‌خوب‌ها در کیش لقب گرفته است و دست رد به هیچ سفارشی نمی‌زند، این رویه همچنان ادامه دارد و انتصاب‌ ماه‌های اخیر هم دست کمی از این احکام ندارد. نفوذ مهره‌های «بانک» در کیش را می‌توان نمونه‌ای دیگر خواند، انتصاب مهدی نجاری(از بستگان نزدیک بانک) به‌عنوان مدیرعامل شرکت تله‌کیش و اصغر بانک عضو هیئت مدیره کیش ایر حکایت از "نفوذ بانکی‌ها در کیش" دارد.

انتصاب "خسرو نشان" با مدرک دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی در جایگاه معاونت گردشگری و ا افشین علاء شاعر مطرح کشور به‌عنوان مدیر بازاریابی و تبلیغات گردشگری از دیگر انتصاب‌های پربحث جزیره کیش بوده‌اند.

بعد از این انتصاب‌ها و با جابجایی‌های صورت گرفته در ایام نوروزی کرونا، حالا نوبت به سهمیه خود جناب مظفری می‌رسد تا یکی از بستگان خود را که تخصص خوبی در زمینه خوانندگی دارد، به‌عنوان مدیرعامل شرکت مهم عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش منصوب کند.

روز گذشته غلامحسین مظفری در حکمی ابوالفضل طیبی(طیب) را به‌عنوان مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

در حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به ابوالفضل طیبی آمده است: "نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان رئیس هیات مدیره (موظف) و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منصوب می شوید. امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال "جهش تولید" نامگذاری شده است، با عنایت خداوند متعال پیوسته قرین توفیق باشید."

طیبی که با آمدن مظفری به کیش آمد، پیش از این مدیر اداره پشتیبانی و تامین سازمان منطقه آزاد کیش بود.

این خواننده جوان نیشابوری ترانه‌هایی چون نوستالژی، جوونی، دریای عشق، لب چشمه(ترانه خراسانی)، بهار و عطر یاس، حواست هست، باغ گمشده، ابر کبود، 175 ماهی قرمز، پرنده زخمی، زندگی مشترک، عطر خدا، باغ گم شده، وطن را در کارنامه خود دارد.

از نکات جالب توجه اینکه مظفری مستقیماً حکم مدیرعاملی را برای طیبی به‌کار برده و از عنوان "سرپرستی" خودداری کرده است، همچنین صفحه اینستاگرام طیبی که عموماً در پوسترهای این خواننده ذکر شده، اکنون در دسترس نیست!

تقریباً همه این انتصاب‌های ذکر شده در سال‌های اخیر رسانه‌ای شده‌اند اما به‌جز شفاف‌سازی برای مخاطبان، هیچ ترتیب اثری داده نشده است و حتی به‌نظر می‌رسد قبح این نوع انتصاب‌ها و احکام ریخته شده است، این در حالی است که در طول دوران حدود 18 ماهه مظفری در مدیریت منطقه آزاد کیش وعده‌های بزرگ بسیاری داده شده که تقریباً هیچ ‌کدام از آنها حتی به مرحله اجرا هم نرسیده است.

اخیراً نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از مناطق آزاد این استان را آغاز کرده‌اند، پیشنهاد می‌شود نمایندگان مجلس جدید به این قضیه ورود کنند و اولاً بررسی نمایند که آیا دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد بازنشسته است یا خیر؟ و اینکه این انتصاب‌ها و احکام بر چه پایه و مبنایی صورت گرفته است؟ حقوق بالا و نجومی مدیران این سازمان از دیگر مواردی است که لازم است به آن رسیدگی شود.

لازم به‌ذکر است که شرکت‌های بنادر و فرودگاه کیش، عمران، آب و خدمات کیش، سرمایه‌گذاری و توسعه کیش، کیش‌ایر، تله‌کیش، مؤسسه علوم و فنون کیش از شرکت‌های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش هستند که شرکت مهم عمران، آب و خدمات حکم شهرداری را در جزیره کیش دارد.

انتهای پیام/ 88043

منبع: فارس

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش جزیره کیش غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان مدیرعامل آب و خدمات انتصاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۵۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!

صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

به گزارش تسنیم، مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت آب اصفهان
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی