Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: بیش از ۱۳۰ نفر از زندانیان واجد شرایط عفو در این استان آزاد و به کانون خانواده و جامعه بازگشتند.

او افزود: تاکنون بیش از ۷۵۰ پرونده عفو زندانیان واجد شرایط خوزستان به تایید رسیده است که تمامی پرونده‌های زندانیان محکوم با دقت و به‌صورت حضوری (حضور قضات در زندان‌ها و اداره کل زندان‌ها) بررسی شد و با نگاه به پیشینه زندانی، شرایط اخلاقی و اصلاح رفتار وی در زندان و سایر جوانب امر، افراد واجد شرایط احصاء و پرونده‌های آنان با دقت در کمیته‌های عفو و بررسی حوزه‌های قضائی تابعه استان بازبینی شده و به کمیسیون عفو دادگستری کل ارایه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: در این کمسیون نیز با حضور اعضاء، بررسی نهائی معمول و در مجموع پیشنهاد عفو و آزادی بیش از ۷۰۰ زندانی واجد شرایط به مرکز داده شد که در مرحله اول اجرای این پیشنهادات و به‌مناسبت عفو اعطای مقام معظم رهبری در عید فطر، ۱۳۰ زندانی واجد شرایط مشمول عفو شده و با رافت نظام اسلامی از زندان آزاد و به کانون خانواده و جامعه باز گشتتند.

رئیس دستگاه قضایی خوزستان تصریح کرد: بیش از ۲هزار و۴۰۰ مورد بازدید روسای دادگستری‌ها، دادستان‌ها، قضات محاکم و تجدید نظر و دادگاه‌ها، دادسرا‌ها از زندان‌ها صورت گرفته است و می‌توان گفت در این بازدیدها، مراجع قضائی با تمامی زندانیان دیدار چهره به چهره داشته‌اند و ضمن بررسی مسائل و درخواست‌ها و مشکلات قضائی آنان، دستورات لازم را صادر نمودند.

این مقام مسئول گفت: با همکاری انجمن‌های حمایت زندانیان و ستاد دیه موجبات آزادی ده‌ها زندانی واجد شرایط نیز با اخذ رضایت از شکات فراهم گردید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادی زندانیان دادگستری خوزستان واجد شرایط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان خیران فریدنی برای آزادی زندانیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره زندان شهرستان فریدن گفت: با کمک ۲۸ میلیارد ریالی خیران این شهرستان، انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه استان در سال گذشته زمینه آزادی ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد فراهم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدتقی حسنی، ۱۷ زندانی محکوم مالی جرائم غیرعمد در زندان فریدن چشم انتظار کمک خیران برای آزادی دانست و گفت:مجموع بدهی این افراد ۲۵ میلیارد ریال است که در صورت کمک خیران آزاد خواهند شد.
محمدجواد کوهستانی رئیس دادگستری و انجمن حمایت از زندانیان فریدن نیز درباره دیگر حمایت‌های انجمن از زندانیان گفت: در طول سال ۷۰ بسته حمایتی هر کدام به ارزش ۱۸ میلیون ریال به خانواده زندانیان این شهرستان اهدا شده است.

دیگر خبرها

  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • ۷ هزار و ۵۵۲ رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است
  • جشن گلریزان خیران فریدنی برای آزادی زندانیان
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند