Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@04:32:13 GMT

ستاره پسیانی و محمدرضا علیمردانی مهمان امشب دورهمی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۰۷۳۵

ستاره پسیانی و محمدرضا علیمردانی مهمان امشب دورهمی

مهران مدیری امشب (۲۳ خردادماه) میزبان ستاره پسیانی و محمدرضا علیمردانی در برنامه دورهمی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برنامه دورهمی امشب _جمعه ۲۳ خردادماه_ با حضور ستاره پسیانی، بازیگر سینما و تلویزیون همچنین محمدرضا علیمردانی، خواننده و صداپیشه از ساعت ۲۳ بر روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

ستاره پسیانی فرزند آتیلا پسیانی است که کار بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و بر روی صحنه خوش درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سپس پا به سینما گذاشت و جلو دوربین آثاری چون "دوزیست"، "سرخپوست"، "غلامرضا تختی"، "لانتوری" و "ورود آقایان ممنوع" ظاهر شد.

محمدرضا علیمردانی نیز صداپیشه مشهوری است که با مجموعه "دیرین دیرین" شناخته می‌شود. او در زمینه خوانندگی نیز فعال است و تاکنون چند قطعه موسیقی موفق نیز در کارنامه به ثبت رسانده است.

کد خبر 428297

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برنامه دورهمی مهران مدیری شبکه نسیم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محمدرضا علیمردانی ستاره پسیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم)



منبع:برترین ها

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازگشت یک مجری دیگر به تلویزیون بعد از دو سال (فیلم) روایت ژیلا صادقی از سقط جنین به خاطر همکارانش (فیلم) لحظه‌ای که ژیلا صادقی روی آنتن زنده سنگ روی یخ شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم)
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • اجرای نمایشی که ستاره پسیانی دید و به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • تقدیم اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • تدارک ۲۲۳ حوزه اجرایی برای برگزاری امتحانات نهایی در قزوین
  • امشب در لیگ قهرمانان یک فینالیست اسپانیایی داریم!