Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی حزب موتلفه گفت: وکیل الدوله بودن برخی از نمایندگان، توانست برای آن‌ها امتیازات خاصی را رقم بزند و از لحاظ قانونی هم برای این قبیل انتصابات منعی وجود ندارد.

کاظم انبارلویی معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری دانشجو، پیرامون انتصابات نمایندگان اسبق مجلس در وزاتخانه‌های خاص، اظهار داشت: دو دیدگاه برای این انتصابات مطرح می‌شود و نظر نخست آن است که نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به علت وجود تجربیات مختلف در دوران حضور در مجلس توانسته به وزارتخانه‌ها و هیئت‌مدیره شرکت‌ها راه پیدا کند و این خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی با تأکید بر اینکه برخی از نمایندگان از جایگاه خود سوءاستفاده می‌کنند، گفت: در مجلس گذشته نظاره آن بودیم که بخشی از نمایندگان در مجلس، حامی منافع دولت بودند و بعد از پایان مجلس دهم نیز، پیش حامیان خود برگشتند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: وکیل الدوله بودن برخی از نمایندگان، توانست برای آن‌ها امتیازات خاصی را رقم بزند و ازلحاظ قانونی هم برای این قبیل انتصابات منعی وجود ندارد.   انبارلویی تصریح کرد: البته در مجلس یازدهم شاهد هستیم که فرد درگذشته، استاندار یا وزیر بوده و طبیعی است که بعد از پایان دوره نمایندگی خود، از تجربیات وی در سازمان‌های مختلف استفاده شود.

معاون سیاسی حزب موتلفه در خصوص فساد‌های مالی رخ‌داده توسط برخی از نمایندگان مجلس دهم، بیان داشت: متأسفانه این افراد به جایگاه مجلس و نمایندگی ملت آسیب‌های جدی وارد می‌کنند و نهاد‌های نظارتی و کنترلی مجلس ازجمله دیوان محاسبات باید مانع این تخلفات شوند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فساد اقتصادی انتصابات انبارلویی برخی از نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروط بنیاد مسکن مانع تخصیص «قیر رایگان» به روستاها می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «محسن زنگنه» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: هر سال مجلس برای تأمین قیر رایگان مسیر سختی را طی می‌کند تا این مساله ابتدا در مجلس به تصویب برسد و پس از تأیید شورای نگهبان و هیأت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام، جهت اجرا ابلاغ شود.

وی ادامه داد: اخیراً بنیاد مسکن شروطی را برای تهاتر قیر رایگان در نظر گرفته و تاکید کرده روستاها باید ۳۰،۳۵ درصد هزینه قیر را پرداخت کنند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این کار عملاً روستاهای ضعیف با جمعیت زیاد و درآمد کم امکان استفاده از قیر رایگان را نخواهند داشت، چرا که حدود یک میلیارد تومان برای آنان هزینه در پی خواهد داشت.

زنگنه با بیان اینکه با این شروط بنیاد مسکن عملاً قیر رایگان به روستاهای متمول‌تر و برخوردارتر خواهد رسید، گفت: از رییس مجلس درخواست می‌کنم که به بنیاد مسکن تذکر دهد تا آیین‌نامه جدیدی را در این زمینه وضع نکند، چراکه چنین آیین‌نامه‌هایی مصوبه‌های مجلس را از ریل خارج کرده و باعث می‌شود قیر رایگان به روستاهای کمتر برخوردار نرسد.

کد خبر 6084171 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق‌های بورسی می‌شود؟
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق های بورسی می شود؟
  • کاشانک را ناصرالدین شاه به عوض حکمرانی یک شهر به سوگلی‌اش هدیه کرد
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه
  • شروط بنیاد مسکن مانع تخصیص «قیر رایگان» به روستاها می‌شود
  • دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح تاکید کرد