Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس بر اساس فرم‌های اولویت‌بندی و فرم‌های مشخص، امتیازبندی شده و نهایتا به عضویت کمیسیون‌های تخصصی مجلس درآمدند.

به گزارش فارس، لیست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

محمدرضا پورابراهیمی محمدحسین حسین زاده بحرینی رحیم زارع سید شمس الدین حسینی علی اکبرکریمی سید احسان خاندوزی جعفر قادری روبرت بیگلریان احمد امیر آبادی فراهانی مهدی طغیانی غلامرضا مرحبا علی رضایی سید ناصر موسوی لارگانی محسن زنگنه انور حبیب زاده شهباز حسن پور بیگلری محمد باقری محمد علیپور علی بابایی کارنامی آرش زره‌تن محسن علیزاده جلیل رحیمی مجتبی توانگر سید کاظم موسوی محمد جواد عسگری

۲۷۲۷

کد خبر 1398583.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم کمیسیون اقتصادی مجلس سید شمس الدین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نماینده ولی فقیه در استان با اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان هرمزگان

هرمزگان-جام جم انلاین-نشستی با حضور نماینده  ولی فقیه در استان با اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان هرمزگانبرگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان نماینده محترم ولی فقیه در استان با اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان دیدار کرد.   در این نشست دکتر عبادی زاده ضمن خداقوت به مجموعه مدیران و همکاران وزارت اقتصاد در استان از تلاش های دکتر دسینه بعنوان نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان و سایر مدیران دستگاههای تابعه قدردانی کرد و گزارش وی را گزارشی کارشناسانه، دقیق و جامع و مایه خوشحالی خواند.   امام جمعه بندرعباس افزود :وفاقی که به همت شما در دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در هرمزگان ایجاد شده موجب هم افزایی و تسهیل در عملکرد دستگاه ها خواهد بود .   حجة‌ الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده در ادامه تلاش های صورت پذیرفته در حوزه های مختلف از جمله انتقال پرونده های مالیاتی، انتقال حساب‌های بانکی، تجمیع حساب‌های دستکاههای اجرایی و ایجاد حساب واحد خزانه، درگاه ملی مجوزها، تسهیلات تبصره ۱۸، مولدسازی دارایی های دولت و… را گام های مثبت ارزیابی کرد و آن را اخباری مسرت بخش خواند.   وی در ادامه با اشاره به آمار خوب هرمزگان در جذب سرمایه گذاری خارجی این امر را یکی از چرخ های محرک کشور توصیف کرد و آن را موجب آبادانی و توسعه هرمزگان برشمرد.   دکتر عبادی زاده ضمن قدردانی از مدیران دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در استان به نقش کلیدی این دستگاهها در توسعه استان و همچنین جایگاه کلیدی هرمزگان در اقتصاد کشور اشاره کرد و عملکرد مثبت استان در این حوزه مرهون تلاش های مدیران دانست.   در بخش دیگری از این نشست دکتر مهدی دسینه نماینده وزیر اقتصاد در استان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی به ارائه گزارشی در خصوص موضوعاتی چون درگاه ملی مجوز ها، اعطای تسهیلات تبصره ١٨، مولدسازی اموال مازاد دولت، درآمد مالیاتی ، گمرکات ،بورس منطقه ای،بانک ها، بیمه ها و جذب سرمایه گذاری خارجی پرداخت.   دکتر دسینه در پایان ضمن سپاسگزاری از رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه در استان و حمایت ها و پیگیری های استاندار محترم هرمزگان گفت خانواده بزرگ وزارت امور اقتصادی و دارایی همواره آماده خدمت رسانی به مردم شریف و تلاش برای رشد و توسعه پایدار هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کوچکی‌نژاد: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • مقایسه کارنامه اقتصادی دولت رییسی با دولت‌های اول روحانی و احمدی‌نژاد
  • اعضای هیأت رئیسه کیک بوکسینگ imao آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • طفره کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تفحص حقوق‌های نجومی
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • پیشنهادات ۱۶ گانه عضو هیات رئیسه اتاق ایران برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • نشست نماینده ولی فقیه در استان با اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان هرمزگان
  • ماراتن ریاست در بهارستان
  • اعضای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون شطرنج مشخص شدند