Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران درباره روند برگزاری امتحانات دانشگاه‌های آزاد استان تهران گفت: دانشگاه آزاد استان تهران با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده بود، یعنی افزایش طول مدت امتحانات، مجازی برگزار شدن بعضی از دروس عمومی و دوره‌هایی مانند دکتری و کارشناسی ارشد که زیر ۱۰ نفر هستند و همچنین سعی در اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، آماده برگزاری حضوری امتحانات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در روز چهارشنبه از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام شد که برای جلوگیری از شیوع کرونا، امتحانات در سطح استان تهران به صورت مجازی برگزار شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران افزود: استاندار تهران و رئیس ستاد کرونا به صورت رسمی موضوع برگزاری امتحانات به صورت مجازی را اعلام کردند و دانشگاه آزاد استان تهران امتحانات خود را به سمت مجازی تغییر داد. به همین دلیل امتحانات با یک هفته تأخیر برگزار می‌شود و به هفته پنجم موکول خواهد شد.

آقامیری تصریح کرد: دانشگاه‌های آزاد استان تهران آمادگی‌های لازم برای برگزاری امتحانات به صورت مجازی را دارند و نرم‌افزار‌های مختلف در نظر گرفته شده است تا امتحانات تا حد امکان با سلامت و بدون بروز مشکلی برگزار شود.

بیشتر بخوانید

امتحانات دانشگاه آزاد تهران مجازی برگزار می‌شود؟

رضایت ۷۰ درصدی استادان از کلاس‌های مجازی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد امتحانات برگزاری امتحانات آزاد استان تهران صورت مجازی مجازی برگزار دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری ۱۸ نفر خبر داد که در زمینه فروش سوالات کنکور یا ابزار پیشرفته تقلب در این آزمون فعالیت می‌کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که هر ساله با آن مواجه هستیم افراد فرصت‌طلب مجازی هستند که در فصل امتحانات نهایی و کنکور با ادعای دلسوزی و حمایت از داوطلبین خود را به آنها نزدیک می‌کنند و به بهانه فروش سؤالات و ابزار پیشرفته تقلب از آنها کلاهبرداری می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات همه‌جانبه پلیس در این حوزه افزود: طی حضور همه‌جانبه پلیس فتا در فضای مجازی و در اجرای طرح برخورد با کلاهبرداران اینترنتی ویژه کنکور و امتحانات نهایی تعداد زیادی صفحه، کانال و گروه در شبکه‌های اجتماعی رصد و مورد پیگیری تخصصی قرار گرفت.

بیش از یک میلیون دنبال‌کننده مجازی متقلبان

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در قدم بعدی این پرونده مشخص شد بیش از ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی با بیش از یک میلیون نفر دنبال‌کننده ادعای فروش سؤالات امتحانات نهایی و کنکور و ابزار تقلب را داشته و آنها را با قیمت‌های گزاف در این کانال‌ها به فروش می رسانند.

دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری

معظمی گودرزی بیان کرد: پس از بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی تعداد ۱۸ نفر از افراد اصلی این تیم مجرمانه شناسایی و پس از احراز هویت و تشریفات قضایی پلیس موفق شد در یک اقدام غافلگیرانه این شیادان کلاهبردار را در محل اختفای خود در مناطق مختلف تهران بزرگ دستگیر و در چرخه پیگیری قضایی قرار دهد.

ارسال سوالات بی‌ربط و قدیمی به جای سوالات جدید

رئیس پلیس فتا پایتخت با بیان اینکه این مجرمین نیز همانند دیگر متهمین دستگیر شده سنوات قبلی هیچگونه سؤالی در اختیار نداشتند، تصریح کرد: تعداد زیادی از این افراد صرفا با اعلام فروش سؤالات کنکور بلافاصله بعد از واریز وجه کاربر را مسدود می‌کردند و برخی دیگر نیز سؤالات بی‌ربط و قدیمی را بعنوان سؤالات جدید برای داوطلبین ارسال می‌کردند.

خطر آسیب جدی در کمین داوطلبانی که فریب می‌خورند

وی با اشاره به اینکه افرادی که با تبلیغات دروغین ادعای فروش سؤالات کنکور و امتحانات نهایی را دارند هدفی جز کلاهبرداری ندارند در توصیه به دانش آموزان و خانواده‌هایشان افزود: داوطلبان کنکور به تبلیغات واهی و دروغین فضای مجازی توجه نکنند چرا که فرآیند آزمون تعریف شده و امن است و تجهیزاتی که تحت عنوان راه‌های تقلب در شبکه‌های اجتماعی به فروش می‌رسد نه‌تنها کمکی به داوطلبان نمی‌کند، بلکه ممکن است آسیب‌های بسیار جدی به آنها وارد کند و سلامت این عزیزان را به خطر بیندازد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک