Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان به صحبت‌های رئیس مستعفی هیئت کشتی استان واکنش نشان داد و گفت: قبل از جلسه مدیرکل با رئیس فدراسیون کشتی با رئیس هیئت کشتی استان هماهنگی لازم انجام شده بود. ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

مظفر خادمی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: باید از مهدی نوبانی بابت همراهی در یک سال گذشته تقدیر و تشکر کنیم اما با رفتارش در این قضیه چالش بزرگی برای ورزش استان ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای استعفای پرحاشیه رئیس هیئت کشتی هرمزگان / میزبانی جام تختی را چه کسی برای هرمزگان گرفت؟احتمال اعلام تقویم جدید اتحادیه جهانی کشتی در 10 روز آینده/ مسابقات جوانان و امیدهای جهان تجمیع می‌شود؟تصمیم گاتسالوف برای بازگشت به کشتی تغییر می‌کند؟

وی با تاکید بر اینکه به عنوان معاون ورزشی اداره کل ورزش تاکنون درخواستی از هیئت کشتی تا قبل از دهم خرداد ماه ندیدم و دقیقا دهم خرداد ماه بود که درخواست رئیس هیئت کشتی به دست ما رسید و ما هم با فدراسیون هماهنگ کردیم و جلسه مدیرکل هم دقیقا پیرو همین هماهنگی‌ها و درخواست رئیس هیئت کشتی بوده ‌و نه بدون هماهنگی از شرایط هیئت.

معاون ورزشی اداره کل ورزش ادامه داد: قطعاً هر زمان که مدیرکل بابت پیگیری درخواست‌های جامعه ورزش به تهران سفر می‌کند در صورت فراهم شدن شرایط با مسئولین مختلف به خصوص روسای فدراسیون‌های ورزشی دیدار و آمادگی استان در میزبانی و سایر موارد اعلام می‌دارد که در این سفر هم با توجه به حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان و درخواست قبلی هیئت کشتی برای گرفتن میزبانی مسابقات مختلف با رئیس فدراسیون کشتی دیدار کردند.

خادمی خاطر نشان کرد: هرچند این جلسه به دعوت علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی بود ولی قبل از برگزاری جلسه امیاری با بنده تماس گرفت و گفت با اقای نوبانی هماهنگ کن که من هم با وی تماس گرفته و وی هم برای گرفتن میزبانی مسابقات فینال نوجوانان کشور و جام تختی اعلام آمادگی کردند.

وی تصریح کرد: طبق این هماهنگی ما هم به فدراسیون نامه زدیم و اعلام آمادگی کردیم و بعد از آن دیگر با نوبانی صحبتی انجام نشد تا اینکه استعفای وی را در فضای مجازی دیدیم و با دیدن این استعفا فکر نمی‌کردم واقعیت داشته باشد و تصور می‌کردم که شاید کسی خواسته شوخی کرده باشد و بلافاصله با خودش تماس گرفتم و بیش از 10 بار به وی زنگ زدم که جوابگو نبود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه انتظار داشتیم آقای نوبانی شخصاً در اداره کل حضور پیدا و با ما صحبت می‌کرد و اجازه نمی‌داد این اتفاق بیفتد و باید قبل از اعلام استعفا با مسئولین ورزش استان صحبت می‌کرد که این چالش بزرگ برای ورزش استان ایجاد نشود اما با همه پیگیری‌های که کردیم وی پاسخ گوی هیچ کس نبود.

خادمی با ذکر این نکته که اصلاً موضوع جابجایی آقای نوبانی مطرح نبوده است و این موضوع اصلا صحت ندارد یادآور شد: انتظار داشتیم این اتفاق در مجموعه ورزش حل و فصل شود و به بیرون درز پیدا نکند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و بار دیگر ضمن تقدیر از همراهی آقای نوبانی طی یک سال گذشته و اقدامات و تلاش‌های ارزشمند در هیئت کشتی افزود: با توجه به موافقت استعفای نوبانی از طرف رئیس فدراسیون کشتی کشور و انتخاب سرپرست، از اوایل این هفته ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیئت کشتی انجام و نهایتاً ظرف یک ماه آینده انتخابات برگزار خواهد شد تا کشتی استان رئیس 4 ساله خود را بشناسد.

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT2

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون ورزشی اداره کل ورزش رئیس فدراسیون کشتی رئیس هیئت کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای در خصوص تجدید انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان به شرح ذیل صادر کرد؛

با توجه به اعلام رأی جلسه حکمیت دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱ برگزار گردید، ضمن بررسی همه جانبه این دفتر در خصوص انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی، به استحضار عموم می‌رساند انتخابات این هیأت تجدید خواهد شد.

همچنین جهت تعیین وضعیت و ممانعت از بروز عقب افتادگی در هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان، سرپرست جدید این هیأت با هماهنگی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان انتخاب و اقدامات لازم جهت برگزاری مجدد انتخابات این هیأت در اسرع وقت انجام خواهد شد.

کد خبر 6081685

دیگر خبرها

  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب