Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر و رئیس ستاد اجرایی این انتخابات در کاشمر گفت: در این دوره از انتخابات ۹۶۹ نفر از اعضای فعال جمعیت هلال احمر در کاشمر مجاز به شرکت در این انتخابات هستند.
او در خصوص هدف از برگزاری این انتخابات افزود: چون جمعیت هلال احمر یک سازمان مردم نهاد و غیر انتفاعی ست ساختارش با اعضا و داوطلبین شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر ادامه داد:این انتخابات نشات دهنده نقش اعضاء در بحث سیاستگذاری و تصمیم گیری و برنامه ریزی‌های جمعیت نقش بسزایی دارند.

احمد رضا پور بیان کرد:در این دوره از انتخابات ۹ نفر نامزد انتخابات که ۷ نفر برای شورای اجرایی و ۲ نفر برای بازرسین ثبت نام کرده اند.

او تصریح کرد:بعد از شمارش آراء ۴نفر به سمت شورای اجرایی و ۱نفر به عنوان بازرس به مدت ۴ سال خدمت رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام//م. د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سازمان های مردم نهاد جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد