Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان از برقراری پروازهای گرگان- کیش- گرگان از امروز از فرودگاه بین‌المللی گرگان خبر داد. ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

علی متانت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: در ماه‌های گذشته و به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور، پروازهای گرگان- کیش- گرگان، موقتا تعطیل شد و هم اکنون به دلیل تقاضای مردم این پروازها دوباره برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این خط پروازی با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی از فردا، 23 خرداد ماه دوباره فعال می‌شود. به گفته متانت پروازهای گرگان- کیش- گرگان در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته و توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر انجام می‌شود.

برقراری پرواز مادرید - تهران برای بازگرداندن اتباع ایرانیپرواز تهران-یاسوج شنبه برقرار می‌شودبرقراری مجدد پروازهای فرودگاه سنندج پیگیری می‌شود

وی افزایش مسیرهای پروازی را از اولویت‌های اداره کل فرودگاه‌های استان برشمرد و گفت: در حال حاضر 56 پرواز به صورت هفتگی به تهران، مشهد، زاهدان و از فردا به کیش انجام می‌شود و به دنبال افزایش خطوط پروازی هستیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان افزود: افزودن مسیرهای پروازی نیازمند استقبال مردم است با بررسی‌هایی که انجام شد به نظر می‌رسد برقراری پرواز گرگان- بندرعباس نیز مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

وی گفت: تمامی تجهیزات موردنیاز برای نشست و برخاست ایمن هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه بین‌المللی گرگان فراهم است.

انتهای پیام/581/ی

R41471/P1549/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروازهای گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در واکنش به برخی شایعات در خصوص محدودیت پروازی در برخی مناطق کشور اعلام کرد: در زمان حاضر هیچ محدودیت پروازی در فرودگاه‌های کشور وجود ندارد. تمامی مسیر‌های هوایی آسمان ایران باز است و هیچ مشکلی در این‌باره وجود ندارد.

وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود و در صورت ایجاد شرایط جدید، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: تسنیم

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • آخرین جزییات از پرواز‌های دبی پس از بارش
  • پرواز‌های دبی از سرگرفته شد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت