Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی طرح حمایت معیشتی از بسته شدن پرونده پرداخت وام یک میلیون تومانی" شرایط کرونایی" خبر داد و گفت: در مجموع ۲۱،۰۵۱،۳۹۳ خانوار معادل ۸۷ درصد از خانوارهای یارانه‌بگیر تسهیلات مذکور را دریافت کردند. ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین میرزایی در صفحه شخصی خود نوشت:  در روز بیست و دوم خرداد 867،025 خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی حمایتی کرونا را دریافت کردند و در مجموع  21،051،393 خانوار معادل 87 درصد از خانوارهای یارانه‌بگیر تسهیلات مذکور را دریافت کردند و پرونده تسهیلات به صورت رسمی بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تسهیلات نمونه یک کار موفق ملی در حوزه دولت الکترونیک بود. کمترین کار از سوی متقاضیان انجام شد (ارسال کد ملی با پیامک) و حجم اصلی کار سمت دولت بود. مراجعه حضوری حذف شد و پیامک ارسالی هم رایگان بود. حفظ عزت و کرامت مردم شعاری نیست و نیازمند بسترها و فرآیندهای اینچنینی است.

دستاورد مهم بعدی، دریافت شماره تلفن همراه رسمی از 87 درصد خانوارهای یارانه‌بگیر بود. از این پس تمامی پیام‌هایی که به این شماره ارسال می‌شود به منزله ابلاغ الکترونیک و رسمی خواهد بود. گام بعدی دریافت کد پستی رسمی از همه ایرانیان است تا هیچ دستگاهی از مردم آدرس خوداظهاری گرفته نشود.

بیش از 2.2 میلیون سرپرست خانوار جدید مشمول دریافت وام یک میلیونی شدند/ واریزهای جدید از فرداجزئیات جدید برای پرداخت وام یک میلیونی به زنان سرپرست خانوار

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا یارانه حمایت معیشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا یارانه حمایت معیشتی ویروس کرونا یارانه حمایت معیشتی وام یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی گفت: این تسهیلات پارسال به صورت قرض الحسنه و با بازپرداخت ۳ ساله برای کمک به درمان زوج‌های نابارور پرداخت شد.

موسوی سقف پرداخت این تسهیلات برای روج‌ها را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این زوج‌ها از طریق مراکز بهداشت شناسایی می‌شوند و تحت درمان قرار می‌گیرند.

وی افزود: اهدای ۱۶۹ فقره تسهیلات ایران جوان شامل کارت هدیه، سپرده بلند مدت و وام قرض الحسنه به زوج‌های جامعه هدف که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزند شده اند.

موسوی اهدای ۱۰ فقره بسته حمایتی شامل بسته لبخند، مادری کارت هدیه و شش ماه پوشک مصرفی نوزادان به خانواده‌هایی که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزندان چندقلو شده اند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی افزود: اهدای ۸۰ بسته پوشک بهینه پارچه‌ای به خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند نیز انجام شد.

موسوی گفت: اهدای ۲۳ تندیس، لوح و کارت هدیه به خانواده‌های دارای چهارفرزند در قالب طرح ملی شکوه مادری را از دیگر اقدامات این نهاد در سال گذشته برشمرد.

دیگر خبرها

  • یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟
  • یارانه ۳۰۰ هزار تومانی فروردین واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • یارانه فروردین، کالابرگ الکترونیک، صدک‌بندی و چند ابهام دیگر