Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان که روی خط برنامه ورزش و مردم آمده بود در خصوص حواشی پیرامون تیم‌ملی ایران صحبت کرد. کاپیتان سابق تیم‌ملی درباره اینکه مربی داخلی برای تیم‌ملی بهتر است یا خارجی گفت: اگر قرار باشد مربی خارجی مانند کی‌روش یا بلاژوویچ بیاوریم، واقعا موافقم، مربی‌ بیاید و فوتبال ما را رو به جلو هدایت کند، نه این که موفقیت مقطعی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما مربیان داخلی‌ای هم داریم که الان یا قبلا می‌توانستند سرمربی تیم ملی باشند. اما من حاضرم مربی بزرگ خارجی بیاوریم که به فوتبال ما کمک کند.

او همچنین در خصوص برخی رفتارها و اتفاقات زمان کارلوس کی‌روش نیز گفت: من خودم مخالف برخی رفتارها و اتفاقاتی که زمان کی‌روش افتاد بودم و حتی از تیم ملی جدا شدم، ولی با توجه به این شرایط شما باید قبل و بعد را ببینید. اگر مربی‌ای بیاوریم که دانش داشته باشد و ما هم مسائل را کنترل کنیم، شاهکار کرده‌ایم. اما الان نه مدیریت را داریم، نه قرارداد و نه آن مربی خوب را، متأسفانه همه چیز را با هم از دست دادیم.

نکونام همچنین در خصوص درگذشت پرویز ابوطالب پیشکسوت فوتبال ایران هم گفت: کوچک‌ترین شاگردش بودم، بزرگان زیادی شاگرد او بودند که همه چیزشان را مدیون آن مرحوم هستند. معتقدم روز خاکسپاری به او کم‌لطفی شد و گلایه دارم از عزیزان که چرا به مراسم خاکسپاری او نرفتند. من می‌دانم که چقدر پرویز خان ابوطالب برای آنها زحمت کشید و واقعا متاسفم چنین مردم از فوتبال ایران رفت. ما باید قدردان باشیم.

نکونام در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره فوت پرویز ابوطالب گفت: فکر می‌کنم هر کس در این فوتبال یا شاگرد استاد مرحوم ابوطالب بوده یا اینکه از او تا حد زیادی شناخت دارد. اما برای مثال فردی مثل وزیر ورزش کشور ما تازه دیروز برای درگذشت این پیشکسوت پیام تسلیت فرستادند. به نظر من هرکسی می‌تواند جایگاه و رفتار خودش را داشته باشد.

251 257

کد خبر 1398645

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جواد نکونام تیم ملی فوتبال ایران باشگاه فولاد خوزستان کارلوس کی روش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

بنابر روایت ایسنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899294

دیگر خبرها

  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی + ویدئو
  • ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟