Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@01:51:10 GMT

عکس ؛ گل آرش رضاوند در دیدار تدارکاتی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۳۸۴۱

عکس ؛ گل آرش رضاوند در دیدار تدارکاتی استقلال

آرش رضاوند هافبک شماره ۸۸ استقلال در بازی دوستانه روز گذشته موفق شد دومین گل خود را با پیراهن این تیم تجربه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرش رضاوند بازیکنی است که در این فصل با استقلال قرارداد امضا کرده است و با توجه به مصدومیت فرشید اسماعیلی برای شروع بازی های لیگ رقیبی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم این است که رضاوند در این مدت عمکلرد خوبی از خود نشان داده است و در بازی دوستانه روز گذشته استقلال برابر خوشه طلایی هم از بهترین بازیکنان تیمش بود، آرش رضاوند در دقیقه ۱۱ بازی با یک ضربه سر دروازه حریف را برای اولین بار باز کرد و در ادامه هم نقش مهمی در حملات تیمش داشت.

رضاوند که پیش از این در بازی با شاهین بوشهر موفق شد یک گل زیبا بزند در بازی روز گذشته که البته جنبه رسمی نداشت این کار را تکرار کرد تا نشان بدهد این روزها در اوج دوران آمادگی خود قرار گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرش رضاوند آرش رضاوند استقلال تهران هافبک شماره 88 استقلال محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو آرش رضاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری حمایتی مهرداد محمدی برای آرش رضاوند؛ داداشم + عکس

مهرداد محمدی با انتشار استوری اینستاگرامی از آرش رضاوند حمایت کرد.

آرش رضاوند که روز گذشته با یک استوری تند‌وتیز از سهیل مهدی انتقاد کرده بود به کمیته انضباطی فرخوانده شد.

روز گذشته بود که آرش رضاوند هافبک استقلال در اعتراض به تغییر قوانین با انتشار یک استوری اینستاگرامی به سهیل مهدی کنایه زد و درنهایت به کمیته انضباطی دعوت شد. مهرداد محمدی با انتشار یک استوری حمایتی برای آرش رضاوند نوشت:

داداشم

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود
  • رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • استوری حمایتی مهرداد محمدی برای آرش رضاوند؛ داداشم + عکس