Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم، اعلام کرد: تالار‌های عروسی و پذیرایی در استان تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

استاندار تهران گفت: اکنون رستوران داران علاوه بر خدمات بیرون‌بر، می‌توانند با رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت حضوری از متقاضیان پذیرایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بازرسان بر نحوه فعالیت و رعایت اصول بهداشتی در رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها (کافی‌شاپ‌ها) نظارت می‌کنند و با افراد خاطی از طریق قانون به شدت برخورد می‌شود.

استاندار تهران گفت: با کاهش محدودیت‌ها احساس خطر مردم از واگیری بیماری کرونا کاهش یافته و این موضوع بسیار نگران‌کننده است.

محسنی بندپی ادامه داد: مجوز بازگشایی واحد‌های صنفی و استفاده از حمل‌ و نقل عمومی با قید لزوم رعایت آئین‌نامه‌های بهداشتی صادر شد و در ابتدا میزان رعایت در حد ۵۶ درصد و میانگین کشوری ۷۴ درصد بود، اما اکنون این رقم به ۱۰.۵ درصد در این استان رسیده است.

وی بیان کرد: متاسفانه دستورات بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس از سوی شهروندان رعایت نمی‌شود.

محسنی بندپی از شهروندان خواست برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا موضوع را جدی بگیرند و علاوه بر اصول بهداشتی حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند.

وی گفت: هم‌اکنون پیشنهادی به وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا برای اعمال محدودیت‌ها ارسال نکرده‌ایم و امید به همکاری و همراهی مردم در رعایت پروتکل‌ های بهداشتی داریم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تالار های پذیرایی فاصله گذاری کرونا واحد های صنفی بازگشایی ماسک دستکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ۱۶۰ نفر از خادمیاران رضوی از فهرج مستقر در چایخانه باغ رضوان از زائرین ومجاورین آقا علی بن موسی الرضا پذیرایی می‌کنند.


این خادمان در طول ۶ شیفت کاری با ۵هزار لیوان چای، ۱۰۰ کیلو شیرینی یزدی و۷هزار پرس آش نذری از زائرین پذیرایی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • اقتصاد ایران تا اطلاع ثانوی، نفتی، رانتی و دستوری است
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • اعلام برنامه کنسرت‌های تهران و شهرهای دیگر با طعم چند اما و اگر