Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- منابع خبری از تداوم یاغی‌گری رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی و درگیری با شهروان فلسطینی در این منطقه خبر دادند. تاریخ انتشار: 18:31 - 23 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۴۰۵

خبرگزاری میزان- طبق اعلام فلسطین الیوم، با تداوم اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی، این نظامیان امروز جمعه، به قدس اشغالی یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شلیک بی رحمانه نظامیان صهیونیستی به جوانی مبتلا به سندرم داون

براین اساس، نظامیان رژیم اسراییل با یورش وحشیانه به مناطقی در قدس اشغالی سبب بروز درگیری میان خود و شهروان فلسطینی شدند که طبق اعلام شاهدان عینی این اتفاق، نظامیان صهیونیستی شماری از فلسطینیان را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز

پلیس رژیم صهیونیستی قصد دارد مسجد الاقصی را در مقابل هجوم گروه‌های افراطی صهیونیستی از روز پنجشنبه به مدت ۱۶ روز ببندد و دلیل آن ترس از شرایط امنیتی با توجه به جنگ فعلی است.

براساس گزارش القدس العربی، این اقدام برای جلوگیری از دامن زدن به تنش و خشم مردمی در قدس اشغالی و کرانه باختری، به ویژه پس از آن که فلسطینیان از اعتکاف در الاقصی در طول روز‌هایی عید عبری پوریم صهیونیست‌ها (جشن ایرانی کشی) منع شدند، است. 

 اختلافات داخلی به وضوح در بیانیه‌ها و اقدامات کابینه اشغالگر در مورد عملیات محدود کردن ورود به مسجد الاقصی در ماه رمضان ظاهر شده است. ایتامار بن غفیر، وزیر افراطی امنیت داخلی خواستار ممنوعیت ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی شده بود، اما کابینه صهیونیستی با این درخواست بن غفیر مخالفت کرد.

این درحالی است که شهرک‌نشینان صهیونیست هر از چندگاهی به سرکردگی و تحریک مقامات تندرو رژیم تل آویو به مسجد الاقصی یورش می برند و تلاش دارند که وضعیت این مکان مقدس را تغییر دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به بیمارستان ناصر
  • فیلم/ یورش نظامیان صهیونیست به بیمارستان ناصر
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • کشتار وحشیانه صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا | شهادت بیش از ۲۰۰ فلسطینی
  • کشتار وحشیانه صهیونیست‌ها دربیمارستان شفا/شهادت بیش از۲۰۰ فلسطینی
  • حمله حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در شهرک «آویویم»+ فیلم
  • غصب سرزمین‌ فلسطینیان در دره رود اردن ستیزه‌جویی علیه صلح و امنیت
  • ایران غصب سرزمین‌های متعلق به فلسطینیان در دره رود اردن را محکوم کرد
  • کنعانی: غصب سرزمین‌ فلسطینیان ستیزه‌جویی علیه صلح و امنیت است