Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 3 MB کد خبر 520828 برچسب‌ها احمد امیرآبادی فراهانی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: احمد امیرآبادی فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت انتخاباتی حجاریان!

اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای شکل دهی به یک جبهه بر اساس «سطح زندگی» و «سبک زندگی» می باشند.

سرویس سیاست مشرق- بررسی توئیت اخیر سعید حجاریان نشان می دهد اصلاح طلبان ساختاری و رادیکال در حال برنامه ریزی برای انتخابات ۱۴۰۴ در بستری از پروژه های سیاسی می باشند.

حجاریان طی توئیتی نوشت: دولت سیزدهم و تفکر حاکم بر آن چماقی بود به بار شیشه مملکت؛ مسئله نرخ بنزین، «نور» حجاب و دیگر طرح ها و اقدام های در پیش هم ضربات مهلک تری هستند. تداوم این تفکر در دولت چهاردهم آخرین چماق است بر بار شیشه و دیگر چیزی باقی نخواهد ماند.

بررسی این توئیت اما نشان می دهد که؛

الف- اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای شکل دهی به یک جبهه بر اساس «سطح زندگی» و «سبک زندگی» می باشند. ادعای افزایش نرخ بنزین عملا علی رغم تکذیب های مکرر آن توسط مسئولین به معنای تلاش برای تولید هراس در دهک های مختلف جامعه و به منظور تحریک جامعه اعتراضی بوده و برجسته سازی مساله طرح نور نیز در چارچوب کانونی سازی مساله آزادی های سیاسی- فرهنگی و تلاش برای بازنمایی ایجاد محدودیت ها معنا می یابد.

ب- اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای القای عدم دستاورد دولت سیزدهم و بدون اشاره به دستاوردهای آن، آنهم پس از میراث و آوار به یادگار مانده از دولت مورد ائتلاف اصلاح طلبان می کوشند تا از یک دوره ای شدن دولت رئیسی سخن به میان بیاورند.

به موازات این توئیت سعید حجاریان اما باید اشاره داشت که آنان طی هفته ها و ماه های گذشته کنش های انتخاباتی خود را آغاز کرده و تولید مساله در برابر دولت و نیز تلاش برای بازنمایی مبتنی بر نزاع در جبهه اصولگرایی را دنبال نمایند.

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری