Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی احمد محمودی رئیس منابع طبیعی شهرستان ایلام گفت : با تلاش بی‌وقفه و خستگی ناپذیر دوستداران طبیعت , آتش سوزی حادث شده در منطقه حفاظت شده هانیوان در شمال ایلام ، مهار شد.

 رئیس منابع طبیعی شهرستان ایلام با اینکه به محض اطلاع از وقوع آتش سوزی ، بلافاصله نیرو‌های مردمی ، منابع طبیی ، حفاظت محیط زیست ، سپاه و بسیج در منطقه حاضر شده‌اند ، اظهار داشت : پس از ساعت‌ها تلاش و نبرد با آتش , خوشبختانه آتش سوزی به طور کامل مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی احمد محمودی با اشاره به اینکه تلاش حافظان و دوستداران طبیعت برای مهار حریق ستودنی و شایسته تقدیر است , بیان کرد : حفظ ، حراست و صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی و محیط زیست  , وظیفه‌ای همگانی است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) باید به معارف تبدیل شود.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی آتش سوزی جنگل ها مهار آتش آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد

آتشپاد غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: آتشنشانان با حضور در محل ضمن کارشناسی حریق و اقدامات اطفایی، حریق این منزل مسکونی را مهار کردند.

وی ادامه داد: این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6080536

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • باران، هنرش را در طبیعت دره شهر به رُخ کشید
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد