Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمعیت هلال احمر شادگان گفت: پنجمین دوره انتخابات مجمع هلال‌احمر این شهرستان هم زمان با سراسر کشور برگزار و اعضای شورای اجرایی هلال ‌احمر مشخص شدند.

عبدالغنی امیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، پنجمین دوره انتخابات شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر شهرستان شادگان با حضور اعضای فعال بخش های جوانان، داوطلبان و امدادگران این نهاد مردمی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پس از شمارش آرا عبدالحسین مچاسبه ۴۹ رای، طالب سجادی ۳۵ رای، کوثر مقدم ۳۲ رای و فریده سالمی ۲۷ رای به عنوان اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شادگان معرفی شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شادگان افزود: محمد جواد مچاسبه سلیط نیز با کسب ۵۵ رای به عنوان بازرس جمعیت هلال احمر شادگان انتخاب شد.

امیدی بیان کرد: این انتخابات هر چهار سال یکبار برگزار می شود که در شهرستان شادگان چهار نفر به عنوان شورای اجرایی و یک نفر به عنوان بازرس انتخاب می شوند.

رییس جمعیت هلال احمر شادگان در پایان اضافه کرد: حضور در مجمع استانی و نظارت بر عملکرد جمعیت هلال احمر از مهم ترین وظایف اعضای شورای اجرایی محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر خوزستان سازمان هلال احمر برنا خوزستان هلال احمر شادگان جمعیت هلال احمر شادگان شورای اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت