Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد صادق درودگر درباره شائباتی که درباره بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال مطرح شده و اینکه شنیده می‌شود اتاق او را آب و جارو کرده اند، گفت: من در تهران نیستم، اما کفاشیان در حال حاضر در فدراسیون اتاق ندارد. او زمانی نایب رئیس اول این فدراسیون است که یک سال و نیم غیبت نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کفاشیان در رسانه‌ها اعلام کرد من استعفا داده ام. همه ما هم مسلمان هستیم و دروغ نمی‌گوییم، چراکه دروغ گفتن گناه کبیره است.

دروغ کفاشیان به گوش کمیته اخلاق فیفا برسد، محرومش می‌کنند

او ادامه داد: AFC و فیفا نسبت به ما حساس شده اند و اگر رفتار‌هایی انجام بدهیم که شائبه دروغ در آن باشد، خوب نیست. کفاشیان درباره فیفا مصاحبه‌ای انجام داد که به همین دلیل می‌تواند به کمیته اخلاق فدراسیون جهانی احضار شود. او گفت ما به فیفا دروغ گفتیم و این نهاد را گول زدیم. اگر همین موضوع به گوش کمیته اخلاق فیفا برسد، شاید محرومیت زیادی برای کفاشیان اعمال کند.

کفاشیان گفت با داور هماهنگ کردیم تا تراکتور برنده شود

رئیس سازمان اقتصادی فوتبال ایران تصریح کرد: کفاشیان در یکی دیگر از مصاحبه هایش گفت ما با داور هماهنگ کردیم تا تراکتور یک بازی را ببرد. این موضوع شائبه تبانی داور با تیم تراکتور را ایجاد می‌کند.

فوتبال کمدی نیست که هر وقت دل مان خواست بگوییم استعفا داده ام یا نداده ام

او افزود: فوتبال تراژدی است و کمدی نیست. اینگونه نیست که هر موقع دل مان خواست بگوییم استعفا داده ایم و مدتی بعد بگوییم استعفا نداده ام و می‌توانم فعالیت کنم. نباید آقایان بگویند آمدیم در فوتبال لذت ببریم و کیف کنیم. فوتبال، عشق است و برخی‌ها زندگی شان را برای آن گذاشته اند.

نباید یک نفر برای پر کردن اوقات فراغت به فوتبال بیاید

درودگر ادامه داد: فردی مثل محمد مایلی کهن در همین فوتبال به دلیل فحاشی به داور از ته دل گریه می‌کند. فوتبال با زندگی آدم‌ها سر و کار دارد. نباید یک نفر برای پر کردن اوقات فراغتش به فوتبال بیاید.

به کفاشیان گفتم با کسی همکاری می‌کنم که از جنس، پوست و گوشت فوتبال باشد

او درباره اینکه آیا برخی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون قصد دارند برای جلوگیری از بازگشت کفاشیان به این فدراسیون با AFC مکاتبه کنند، توضیح داد: اطلاعی از این موضوع ندارم. عضو هیئت رئیسه فدراسیون هم نیستم و ایده هایم شخصی است. وقتی کفاشیان، رئیس فدراسیون بود ۲ بار از من خواست با او همکاری کنم، اما به کفاشیان گفتم با کسی همکار می‌شوم که از گوشت، پوست و جنس فوتبال باشد.

با تاج، دادکان و بهاروند به دلیل سابقه فوتبالی شان کار کردم

درودگر تصریح کرد: با محمد دادکان، مهدی تاج و حیدر بهاروند به همین دلیل کار کردم. بهاروند در زمان حضورش در تیم خیبر خرم آباد بازیکن و مربی بود. سپس سرمربی این تیم، دبیر و رئیس هیئت فوتبال لرستان شد. دادکان، اسطوره و زحمتکش فوتبال است. همیشه گفته ام ناصر حجازی و محمد دادکان قبل و بعد از انقلاب یک رو داشتند.

کفاشیان اگر عشق خدمت دارد در دو و میدانی کار کند

درودگر گفت: محسن صفایی فراهانی، بازیکن تیم فوتبال دانشگاه تبریز بود و هوادار ۲ آتیشه یکی از تیم‌های پرطرفدار تهرانی است. با این وجود کفاشیان، دو و میدانی کار است که هیچ علاقه و اشتیاقی به فوتبال ندارد. اگر عشق خدمت دارد در همان حوزه دو و میدانی فعالیت کند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره اظهارنظر محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور مبنی بر اینکه هیچگاه کفاشیان نگفته به داور برای پیروزی این تیم توصیه کرده ایم، توضیح داد: مستندات این موضوع موجود است.

برای مسائل انتخاباتی می‌خواهند کفاشیان را بازگردانند

درودگر درباره اینکه با شرایط فعلی آیا کفاشیان به فدراسیون بازمی گردد یا خیر، گفت: شاید خود کفاشیان هم علاقه‌ای به بازگشت نداشته باشد، اما برخی دوستان به دلیل مسائل انتخاباتی دنبال بازگرداندن او هستند. کفاشیان به دلیل شرایط سنی اش دیگر نمی‌تواند برای انتخابات فدراسیون نامزد شود و بازگشت او کار خوبی نیست.

اجازه بدهید فوتبال نفس بکشد

او تصریح کرد: باید اجازه بدهیم فوتبال نفس بکشد و خانواده فوتبال آن را اداره کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علی کفاشیان فدراسیون فوتبال دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی رسیده و جالب اینکه در بین 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی خبری از ژاپن نیست و 3 تیم از منطقه آسیای مرکزی هستند تا تنها تایلند باشد که توانسته خودش را از منطقه جنوب شرقی آسیا به این مرحله برساند.

در این بین رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن کنایه‌ای هم به مهدی رئیس فدراسیون فوتبال ایران و حضورش در ریاست کمیته فوتسال آسیا را دلیل بر رشد این رشته در منطقه آسیای میانه توصیف کرده است. جالب اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن در یک مصاحبه دیگر افغانستان که توانست در جام ملت‌های آسیا 2024 برای اولین مرتبه به این مسابقات راه پیدا کند و سپس اولین صعود خود را نیز با یک مربی ایرانی تجربه کرد، تیم دوم ایران خوانده است.

هر چه هست رشد فوتبال و فوتسال در منطقه آسیای مرکزی طی سال‌های اخیر ملموس بوده و پس از نتایجی که تیم‌هایی نظیر تاجیکستان در جام ملت‌های فوتبال آسیا کسب کردند، حالا حضور 3 تیم از منطقه کافا حسابی مورد توجه اهالی فوتبال در آسیا قرار گرفته و البته با حسادت کشورهای جنوب شرقی آسیا و در راس آنها ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در فوتسال طی سال‌ها و دهه‌های اخیر نیز همراه شده است.

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد