Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:16:32 GMT

ماکلله بالاخره به برنابئو باز می‌گردد!

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۶۰۵۸

ماکلله بالاخره به برنابئو باز می‌گردد!

رئال مادرید قصد دارد برای خرید انگولو کانته، هافبک 29 ساله و فرانسوی چلسی در تابستان امسال وارد عمل شود.

به گزارش "ورزش سه"، نشریه آ.اس مدعی شد ممکن است رئال مادرید تابستان امسال دوباره برای خرید انگولو کانته اقدام کند و اخبار حاکی از احتمال ارائه پیشنهادی 71 میلیون پوند برای هافبک چلسی از سوی فلورنتینو پرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است چلسی مجبور شود برخی از بازیکنان خود را برای تامین هزینه های خریدهای تابستانی اش بفروشد.  

 

چلسی پیش از این حکیم زیاش، ستاره آژاکس را با 36 میلیون پوند جذب کرده است و اخباری در مورد توافق با لایپزیش برای جذب تیمو ورنر با رقم 54 میلیون پوند و حتی کای هاورتز از لورکوزن با مبلغ 75 میلیون پوند منتشر شده است.

 

 

در این شرایط آنها چاره ای جز فروش بازیکن نخواهد داشت و انگولو کانته احتمالا گرانقیمت ترین گزینه فروش این تیم است. زین الدین زیدان از زمان حضور این ستاره فرانسوی در لسترسیتی به سبک بازی او علاقمند بود، اما کانته تصمیم گرفت در تابستان سال 2016 به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت دهد.

 

رئال مادرید قصد دارد در تابستان امسال یک هافبک جدید جذب کند و نام گزینه هایی چون دنی فن دبیک یا پل پوگبا نیز پیش از این مطرح شده بود، اما حالا و با تمایل چلسی به فروش کانته، ممکن است او به گزینه اول کهکشانی ها برای بازار تابستانی پیش رو تبدیل شود.

چلسی انگولو کانته زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی انگولو کانته زیدان سرمربی رئال مادرید انگولو کانته میلیون پوند رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا، بارسا تمام امید خود را به بازی دیروز در سانتیاگو برنابئو گذاشته بود. همه می دانستند که عدم پیروزی مقابل رئال مادرید به معنای خداحافظی از لالیگا است. اگرچه بارسلونا با گل زودهنگام کریستنسن که گل هشتم بارسا در این فصل از روی کرنر بود، شروعی عالی داشت ولی بازی با نتیجه 3-2 برای رئال به پایان رسید. با شش بازی باقی مانده تا پایان فصل، بارسا یازده امتیاز از رئال عقب است.

در واقع شاگردان ژاوی روز گذشته در اولین بازی این فصل خارج از خانه خود شکست خوردند. تا قبل از بازی در برنابئو، آنها در 15 بازی دور از مونتجوئیک، 9 برد و 6 تساوی داشتند.

بارسا در این فصل در سه ال کلاسیکوی متوالی مغلوب رئال شده است. در بازی دور رفت در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک، رئالی ها با برتری 1-2 سه امتیاز حیاتی را از آن خود کردند. بعداً دو تیم در فینال سوپرجام به مصاف هم رفتند و آبی و اناری ها با نتیجه 4-1 شکست خوردند. بازی در عربستان یکی از دردناک ترین شکست های فصل بود. و دیروز در برنابئو، تیم آنچلوتی دوباره پیروز شد. پیروزی‌ای که عملاً عنوان قهرمانی لالیگا را به آنها می دهد.

بارسلونا حالا بدترین سناریوی ممکن را پیش رو دارد. کاتالان ها در اواسط آوریل هستند و همین حالا با تمام عناوین فصل خداحافظی کرده اند. در اولن فصل ژاوی نیز بارسا نتوانست فاتح هیچ جامی شود. بارسا قبلا از کوپا دل ری و لیگ قهرمانان نیز کنار رفته بود. والنسیا، خیرونا، رئال سوسیداد، آلمریا، رایو وایکانو و سویا رقبای باقی مانده بارسا تا پایان فصل هستند.

دیگر خبرها

  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست