Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرزاد سهیلی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : این تعداد پایگاه سنجش سلامت کافی است، با این حال امکان دو شیفته کردن این پایگاه‌ها و یا افزایش تعداد پایگاه‌ها در صورت نیاز وجود دارد.

او با اشاره به آغاز نوبت گیری برای حضور نوآموزان کلاس اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت استان از ۱۵ تیر ماه در مدارس، گفت : پس از ثبت نام نوآموزان کلاس اولی در مدارس برای آن‌ها نوبت شرکت در طرح سنجش سلامت در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه از اول مرداد تا پایان شهریور ماه و به مدت دو ماه کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت استان بر اساس نوبت‌های از قبل داده شده انجام خواهد شد، افزود: دانش آموزان باید در موعد نوبت خود در پایگاه‌های طرح سنجش سلامت حضور پیدا کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: بخاطر شرایط خاص کرونایی، امسال تنها یک نفر از اعضای خانواده باید نوآموزان کلاس اولی را برای حضور در پایگاه‌های سنجش سلامت همراهی کند.

سهیلی ادامه داد: نوآموزان کلاس اولی که سال گذشته در دوره پیش دبستانی در طرح سنجش سلامت مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، دیگر نیازی به شرکت مجدد در طرح سنجش سلامت ندارند.

او ادامه داد: در طرح سنجش سلامت نوآموزان از نظر قد، وزن، بینایی، شنوایی، هوش و... مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورتی که در پایگاه‌های سنجش سلامت اولیه مشکوک به مشکل شناسایی شوند، برای بررسی بیشتر به پایگاه‌های تخصصی ارجاع خواهند شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اجباری بودن شرکت نوآموزان کلاس اولی در طرح سنجش سلامت، افزود: اگر نوآموزی در طرح سنجش سلامت مورد ارزیابی قرار نگرفته باشد، امکان ثبت نام او در مدارس وجود ندارد.

سهیلی هزینه طرح سنجش سلامت برای نوآموزان کلاس اولی را ۴۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این وجه باید از طریق دستگاه‌های پوز مدارس پرداخت شود.

 سهیلی گفت: اجرای طرح سنجش سلامت برای نوآموزان کلاس اولی عشایری رایگان است.

او با اشاره به درخواست آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه برای رایگان شدن کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی مناطق زلزله زده استان برای سومین سال متوالی، گفت: این درخواست پذیرش شده و نوآموزان کلاس اولی شهرستان‌های زلزله زده سرپلذهاب، گیلانغرب، ثلاث باباجانی و قصرشیرین رایگان سنجش سلامت می‌شوند.

سهیلی گفت: پیش بینی می‌شود امسال حدود ۲۹ هزار و ۵۰۰ نوآموز کلاس اولی در استان کرمانشاه در طرح سنجش سلامت شرکت کنند.

سهیلی با بیان اینکه زمان انجام کار سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی هنوز مشخص نشده، گفت: احتمالا کار سنجش این نوآموزان بعد از مهر ماه انجام شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش پایگاه سلامت سنجش نوآموزان نوبت دهی پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی سنجش سلامت نوآموزان طرح سنجش سلامت کار سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است