Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@16:50:29 GMT

اسکیت برقی در ابعاد لپ تاپ که با حرکات بدن کنترل می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۷۶۳۹

اسکیت برقی در ابعاد لپ تاپ که با حرکات بدن کنترل می شود

یک شرکت تجاری از تولید اسکیت برقی کوچکی در ابعاد لپ تاپ 13 اینچ خبر داده که با کج کردن بدن به سمت راست و چپ کنترل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، شرکت کوکوآ موتورز بعد از پنج سال کار و تلاش اسکیت برقی کوچک واک کار را برای پیش خرید در ژاپن عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابعاد کوچک این اسکیت برقی حمل و نقل آن در یک کوله را برای افراد ممکن می کند تا بتوانند بلافاصله از آن در هر نقطه ای که خواستند، استفاده کنند. نمونه اولیه و بزرگ تر واک کار اولین بار در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود.

 

مدل ورزشی این اسکیت قادر به حرکت با سرعت ۱۶ کیلومتر در ساعت بوده و با هر بار شارژ می توان با آن ۵ کیلومتر را پیمود. مدل عادی این اسکیت هم می تواند با حداکثر سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند و با یک بار شارژ مسیری حداکثر ۷ کیلومتری را طی می کند.

جنس این اسکیت از فیبر کربنی و آلومینیوم مستحکم مورد استفاده در صنایع هواپیمایی است. ابعاد اسکیت یادشده به ۲۱۵ در ۳۴۶ میلیمتر می رسد و در زمان حرکت ۷۴ میلیمتر از سطح زمین فاصله می گیرد. وزن این محصول در مجموع ۲.۹ کیلوگرم است. دو موتور برقی قدرتمند و در مجموع چهار چرخ برای حرکت این اسکیت در نظر گرفته شده است.

همچنین چهار حسگر جهت یابی این اسکیت را با متمایل شدن وزن بدن افراد به راست و چپ ممکن می کنند. در صورت سقوط ناگهانی کاربر به هر علت حسگرها متوجه موضوع شده و اسکیت به طور خودکار می ایستد. قیمت این محصول ۱۸۴۰ دلار است و فعلا تنها در ژاپن عرضه می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لپ تاپ کنترل حرکات بدن اسکیت برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد

خلیل الحیه معاون رهبر حماس در نوار غزه اعلام کرد که ابعاد سیاسی، راهبردی و انسانی نبرد طوفان الاقصی محقق شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی امروز چهارشنبه در گفتگو با شبکه الاقصی تاکید کرد: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید.

او با اشاره به اینکه طوفان الاقصی راه را بر طرح‌های دشمن برای کوچاندن ملت فلسطین بست، گفت که این عملیات ضربه‌ای پیشدستانه به دشمن قبل از حمله به غزه بود.

این مقام ارشد حماس خاطر نشان کرد: آزادی اسرا از زندان‌های دشمن یکی از اهداف نبرد طوفان الاقصی بود. مقاومت در این نبرد آرمان فلسطین را در سراسر جهان زنده کرد.

الحیه با تاکید بر اینکه مقاومت تصویر حقیقی دشمن جنایتکار صهیونیستی را به دنیا نشان داد، افزود: مقاومت کذب ادعاهای دشمن و ارتش شکست خورده آن را برملا کرد. ابعاد سیاسی، راهبردی و انسانی نبرد طوفان الاقصی محقق شد.

حماس: صهیونیست‌ها تنها به دنبال آزای اسرای نظامی بودند

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • ویدیو/ کشف گورهای جمعی در بیمارستان ناصر؛ افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها
  • حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
  • سایبان خودرو بدون پایه
  • انواع کانتینر از نظر ابعاد و کاربردها
  • ابعاد ورشکستگی رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه