Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال «ایل دا» گفت: به تازگی قرارداد بازی در سریال «پای‌بست» به کارگردانی احمد کاوری را بسته‌ام و از دو هفته گذشته برای بازی در این سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفته‌ام.  تاریخ انتشار: 08:49 - 24 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۴۲۶

فاطمه گودرزی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی قرارداد بازی در سریال «پای‌بست» به کارگردانی احمد کاوری را بسته‌ام و از دو هفته گذشته برای بازی در این سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره زمان پخش سریال تلویزیونی «پای‌بست» اذعان کرد: این سریال به تازگی فیلمبرداری خود را آغاز کرده و حداقل تا پایان سال تولید آن به طول خواهد انجامید، هم اکنون تدوین این اثر همزمان با ساخت آغاز شده و به امید خدا این اثر پاییز امسال از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال «ایل دا» درباره مضمون سریال جدید احمد کاوری اضافه کرد: این سریال فیلمنامه بسیار خوبی داشته و تولید آن هم به خوبی پیش می‌رود، پیش بینی می‌کنم که با توجه به دقت کارگردان و عوامل خوب اثر، این سریال جزو آثار پرمخاطب پاییز امسال باشد. 

وی در مورد نقش خود در سریال «پای‌بست» تاکید کرد: نقش بسیار تازه‌ای را در سریال احمد کاوری ایفا کرده ام، این نقش با تمامی نقش‌هایی که بازی کرده‌ام متفاوت است و مخاطبان کاراکتر به شدت متفاوتی را در سریال «پای بست» از من خواهند دید. شاید این شخصیت با شخصیت‌های معمولا مهربان و آرامی که بازی کرده‌ام فرق زیادی داشته باشد اما دوست دارم مردم این تغییر را در تلویزیون ببینید و بیشتر از این نقشم را توضیح ندهم. 

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت خود در عرصه سینما افزود: واقعیت امر سینما برای امثال من نیست، تولیدات خیلی کم شده و از طرفی فضای سینما کاملا گروه بندی و دسته بندی شده است، تعداد خاصی بازیگر در سینمای امروز کار می‌کنند و نقش‌هایی که به من هم پیشنهاد می‌شود بسیار ضعیف هستند، تصمیم گرفته‌ام که در سینما یا کار نکنم و یا اگر قرار است به این عرصه برگردم با نقشی قوی و با اهمیت این اتفاق بیفتد. 

گودرزی درباره بازگشایی سینماها از صبح امروز خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم مردم از بازگشایی سینماها استقبال می کنند، در حال حاضر همه کارها راه افتاده است و از طرفی حوصله همه سر رفته است، سینما می‌تواند بستر خوبی برای بیرون آمدن از فضای چهار ماه اخیر و قرنطینه خانگی باشد، به نظر من با حفظ نکات بهداشتی بازگشایی سینماها اتفاقی بسیار مثبت است. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران بازگشایی سینماها احمد کاوری پای بست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سریال مورد علاقه مسی؛ گیم آو ترونز، انتخاب اسطوره آرژانتینی

لیونل مسی می‌گوید که او به آن شکل انسانی رومانتیک نیست.

طرفداری | سریال گیم آو ترونز (بازی تاج و تخت) که یکی از معروف‌ترین سریال‌های تاریخ است، سریال مورد علاقه لیونل مسی هم به شمار می‌آید.

مسی علیرغم اینکه توانایی نواختن هیچ سازی را ندارد و حتی نمی‌تواند آواز بخواند، عشق خود به انواع موسیقی را آشکار ساخته و به این موضوع اشاره کرده است که برخلاف بسیاری از فوتبالیست‌ها، شخصیتی خجالتی دارد و تمایلات رمانتیکی در او کمرنگ است. اسطوره فوتبال آرژانتین در گفتگو با پادکست بیگ‌تایم دراین‌باره می‌گوید:

من آدمی بسیار حساس با قلبی بزرگ هستم. رمانتیک نیستم، اما عاشق گذراندن وقت با خانواده و فرزندانم هستم و سعی می‌کنم با آنها با توپ و همچنین بازی‌های ویدیویی بازی کنم. این کاری است که پدر و مادرها با فرزندان خود انجام می‌دهند.

لیونل مسی در بخش دیگری از مصاحبه خود به علاقه‌مندی‌اش به سینما اشاره کرد و گفت که سریال گیم آو ترونز (بازی تاج و تخت)، سریال مورد علاقه اوست.

سریال گیم آو ترونز، سریال مورد علاقه من است. این بهترین سریالی است که دیده‌ام و آن را تا به حال بیشتر از یک‌بار تماشا کرده‌ام.

لیونل مسی و همسرش در کنار جان اسنو لیونل مسی شیفته سریال بازی تاج و تخت است

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • کابوس ایران، داور فینال غرب آسیا می‌شود!
  • رونمایی از سریال مورد علاقه مسی؛ گیم آو ترونز، انتخاب اسطوره آرژانتینی
  • شادی و نشاط شاه‌کلید داشتن خانواده‌ای پویا
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند
  • تولید مردم محور کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است
  • تقویت تیم‌های واکنش سریع هلال احمر تهران کلید خورد
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان
  • فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی