Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین از آغاز عملیات اجرایی تونل دوم حیران واقع ر جاده اردبیل - آستارا در روزهای آینده خبر داد.

علی نیکزاد 24 خرداد اظهار کرد: برای اجرای این تونل که برای رفع ترافیک سنگین جاده اردبیل - آستارا  احداث می‌شود اختصاص اعتباری بالغ بر۳۸۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سفر  وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل اظهار کرد: نیازهای اساسی زیرساختی از جمله راه‌آهن، احداث بزرگراه اردبیل- سرچم، راه‌های روستایی، اتمام مسکن مهر، طرح اقدام مسکن ملی و احداث تونل دوم حیران از جمله موارد مورد بحث و بررسی در جریان این سفر خواهد بود.

به گفته وی،  در این سفر از  پروژه‌های در حال اجرا بازدید شده و مسائل و مشکلات استان مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی عملیات عمرانی تونل جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این بازدید که مدیر امور آب و فاضلاب سلماس و شورای اسلامی روستای هفتوان نیز حضور داشتند، روند عملیات احداث خط انتقال آب روستای هفتوان بررسی و بر اتمام سریع آن تاکید شد.

 برای این پروژه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که تاکنون ۱۱۰۰ متر با قطر ۳۵۵ میلیمتر لوله گذاری شده و امید است عملیات اجرایی آن شامل احداث خط انتقال باقیمانده بطول ۱۰۰۰ متر و نصب تجهیزات مکانیکی تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ به اتمام برسد.

با اتمام این پروژه یک هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت این روستا از آب شرب تصفیه‌شده بهره‌مند خواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس