Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سفیر کشورمان در وین نسبت به تحریم‌های اقتصادی یک‌جانبه علیه کشور‌های مستقل و یا قطع بودجه سازمان‌های بین‌المللی، که باعث تضعیف ظرفیت ملی، منطقه‌ای و جامعه بین‌المللی برای مقابله با کرونا می‌شود، ابراز تأسف کرد. تاریخ انتشار: 09:15 - 24 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۴۶۹

خبرگزاری میزان - کاظم غریب‌آبادی، در نشست سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) و واکنش به همه‌گیری کرونا، طی سخنانی ضمن تأکید بر نیاز به یک پاسخ چندجانبه، جامع، هماهنگ، و گسترده برای حمایت از کشور‌های نیازمند، نسبت به تحریم‌های یک‌جانبه و قطع بودجه سازمان‌های بین‌المللی از سوی آمریکا و پیامد‌های مخرب آن بر مبارزه با کرونا ابراز تأسف کرد و خواستار تلاش‌های جمعی جهت رسیدن به یک بازیابی اقتصادی فراگیرتر، پایدارتر و انعطاف پذیرتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دائم کشورمان با قدردانی از تلاش‌های یونیدو در جهت مقابله با چالش‌ها‌ی ناشی از کرونا و اشاره به اینکه جامعه جهانی هم اکنون در یک نقطه حساسی قرار دارد و تعداد افراد آلوده و در حال مرگ از اقشار مختلف هنوز در جهان بالاست است، بر ادامه هماهنگ کردن تلاش‌ها برای جلوگیری از یک پیامد مخرب مداوم بر زندگی و معیشت مردم تأکید کرد.

نیاز به یک پاسخ چندجانبه، جامع، هماهنگ و گسترده برای حمایت از کشور‌های نیازمند بطوری که آن‌ها را قادر به تفوق بر چالش‌ها نمای، از دیگر محور‌های تأکیدی سفیر و نماینده دائم کشورمان بود.

بیشتر بخوانید: نماینده ایران در وین: هنوز آیین کار نشست فصلی شورای حکام نهایی نشده است

غریب‌آبادی در ادامه با ابراز تأسف از هرگونه تصمیم، تلاش یا موضع‌گیری مانند تحریم‌های اقتصادی یک‌جانبه از جمله علیه کشور‌های مستقل و یا قطع بودجه سازمان‌های بین‌المللی، که باعث تضعیف ظرفیت ملی، منطقه‌ای و جامعه بین المللی برای مقابله با انتشار ویروس کرونا و پیامد‌های کشنده آن می‌شود، افزود: چنین اقداماتی باید محکوم شوند، چرا که تأثیرات منفی بر بشریت و کل جهان بر جای می‌گذارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاظم غریب آبادی کاظم غریب آبادی کرونا سازمان ملل ابراز تأسف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ضد ایرانی جو بایدن

 رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران را در خصوص این مسأله پاسخگو می‌داند و در همین رابطه تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه این کشور اعمال می‌کند.

به گزارش ایلنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران را در خصوص این مسأله پاسخگو می‌داند و در همین رابطه تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه این کشور اعمال می‌کند.

وی با تکرار برخی ادعاهی بی‌اساس افزود: «این تحریم‌ها، رهبران و نهادهای مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع ایران و برنامه موشکی و پهپادی ایران را که امکان این حمله گستاخانه را فراهم کردند، هدف قرار می‌دهند. همان‌طور که صبح روز پس از حمله با دیگر رهبران گروه هفت گفت‌وگو کردم، متعهد به تشدید جمعی فشار اقتصادی علیه ایران هستیم و متحدان ما نیز تحریم‌ها و تدابیر مضاعفی را اتخاذ کرده‌اند یا خواهند کرد تا برنامه‌های نظامی بی‌ثبات‌کننده ایران را محدود کنند».

بایدن افزود: «بعد از روی کار آمدن دولت من، آمریکا بیش از ۶۰۰ فرد و نهاد را تحریم کرده است از جمله ایران و گروه‌های نیابتی این کشور، حماس، حزب الله، حوثی‌ها و کتائب حزب الله. من تیم خود، از جمله وزارت خزانه‌داری را موظف کرده‌ام تا همچنان به اعمال تحریم‌هایی که صنایع نظامی ایران را بیش از پیش تضعیف می‌کند، ادامه دهند».

در ادامه آمده است: «بگذارید برای همه کسانی که به فراهم کردن زمینه حملات ایران کمک کرده یا از آن حمایت می‌کنند، روشن کنیم: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است. ما به امنیت پرسنل و شرکای خود در منطقه متعهد هستیم و در انجام تمام اقدام‌های لازم برای پاسخگو کردن شما تردید نخواهیم کرد». 

tags # جو بایدن ، آمریکا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بیانیه ضد ایرانی جو بایدن
  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • چین: آمریکا نباید خود را بالاتر از همه بداند
  • درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
  • تلاش آمریکا و متحدانش برای ارزیابی تحریم‌ها علیه کره شمالی
  • تابع قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها هستیم
  • تابع قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها هستیم
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • اسپانیا: برای عضویت فلسطین در سازمان ملل تلاش خواهیم کرد