Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@23:30:45 GMT

فروش623میلیارد سهام‌عدالت در بورس

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۸۱۸۶

سخنگوی سهام عدالت با اشاره به این که از بین ۹۰۰ میلیاردتومان ثبت سفارش سهام عدالت، ۶۲۳ میلیارد تومان به فروش رسیده است، علت عدم واریز وجه سهام عدالت برای برخی از سهامداران را عنوان کرد. ناطقان: حسین فهیمی درباره وضعیت فروش سهام عدالت از طریق بانک‌ها گفت: از بین 900 میلیاردتومان ثبت سفارش سهام عدالت تا آخر وقت دوشنبه (19 خرداد) 623 میلیارد تومان به فروش رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این پول‌ها چه زمانی به حساب سهامداران واریز می‌شود، افزود: بخشی از این سهام به این علت که کارگزار باید شرایط را بسنجد تا باعث ضرر و زیان عرضه‌کننده نشود و همچنین با در نظر گرفتن همه شرایط تصمیم بگیرد که به چه نحوی و چه زمانی سهام را بفروشد، هنوز به فروش نرفته است، در هر صورت سهام باقیمانده به فروش می‌رود و مبلغ مورد نظر به تدریج به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

فهیمی ادامه داد: بنابراین علت عدم واریز وجه سهام عدالت برای برخی از سهامداران این است که اولا بخشی از این سهام به فروش نرفته است؛ دوما روزی که بانک، سهام عدالت مردم را به فروش برساند فردای آن روز پول را واریز می‌کند.

وی درباره زمان واریز وجه از طریق کارگزاری‌ها گفت: اگر سهامداران از طریق کارگزاری سهام خود را به فروش برسانند کارگزاری دو روز بعد از فروش سهام پول را واریز خواهد کرد.

سخنگوی سهام عدالت در پاسخ به سوالی دیگر که چرا سامانه سهام عدالت به سهامداران به اشتباه پیغام خطای «شماره تلفن همراه نامعتبر است» می‌دهد، اظهار داشت: این مشکل را پیگیری خواهیم کرد. منبع: تسنیم برچسب ها: بورس ، سهام عدالت ، فروش ، سهام ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بورس سهام عدالت فروش سهام ناطقان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت

مرحله سوم سود سهام عدالت به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خرداد امسال واریز خواهد شد اما زمان قطعی آن مشخص نیست. مرحله سوم سود سهام عدالت، میزان سودی است که شرکت‌های عامل در مرحله دوم پرداخت نکردند.

کد خبر 745807

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت