Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@10:48:24 GMT

آغاز فرصت جدید ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی از ۲۶ خرداد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۸۴۵۳

آغاز فرصت جدید ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی از ۲۶ خرداد

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ در روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ در دانشگاه های علوم پزشکی مجری برگزار می شود.

با توجه به در خواست های مکرر داوطلبان، مهلت ثبت نام در این آزمون برای چندمین بار تمدید شد و داوطلبان می توانند از روز دوشنبه ۲۶ خرداد تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۸ خرداد در این دوره از آزمون ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون بیش از یک هزار و ۴۲۹ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده اند که این تعداد برای قبولی در ۱۵ دانشگاه و ۷۷ رشته تکمیلی تخصصی رقابت می کنند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی رشته سم شناسی بالینی با پیش نیاز رشته های «بیماری های داخلی، کودکان، طب اورژانس، پزشکی قانونی، بیهوشی، دکتری تخصصی (Ph.D) سم شناسی با پایه پزشکی» به جدول ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با ظرفیت ۲ نفر و رشته پزشکی خواب با پیش نیاز رشته های «روانپزشکی، گوش و گلووبینی و جراحی سروگردن، طب کار، بیماری های مغز و اعصاب، کودکان، فوق تخصص ریه بزرگسال، بیهوشی، بیماری های داخلی" به جدول ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با ظرفیت ۱ نفر اضافه شده است.

همچنین رشته جراحی کورکتال با پیش نیاز رشته «جراحی عمومی» به جدول ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی ایران با ظرفیت ۱ نفر، رشته نوروفیزیولوژی بالینی کودکان با پیش نیاز رشته «فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، تخصص بیماری های مغز و اعصاب» به جدول ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی تهران با ظرفیت ۱ نفر و رشته جراحی عمومی درون بین زنان با پیش نیاز رشته «زنان و زایمان» به جدول ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ظرفیت ۱ نفر اضافه شده است.

کد خبر 4947965

منبع: مهر

کلیدواژه: فلوشیپ مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی کاردانی نظام جدید دانشگاه های ایران دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه خوارزمی شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش نیاز رشته ظرفیت ۱ نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد

 حبیب غزنوی  اظهار کرد: در نامه دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مجاز به پذیرش سه دانشجو رشته پرستاری در مقطع دکتری شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی دکتری رشته پرستاری کمک بزرگی به ارتقاء جایگاه دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های بزرگ سیستان و بلوچستان است و در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۴۰۲ عضو هیات علمی دارد.

وی عنوان کرد: در سه سال گذشته چندین رشته در مقاطع تحصیلی مختلف، بخصوص در مقطع دکتری و تخصص از جمله گوش و حلق بینی و اندو به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزوده شده که ماحاصل تلاش های صورت گرفته به منظور ارتقاء حوزه آموزش بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • رازهای سر به مهر مانده «مغز» انسان
  • هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است