Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد شهرستان‌های ایرانشهر،نیکشهر و چابهار مجازی برگزار می‌شود و پیگیری جهت لغو برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی درحال انجام است. ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

محمد مهران امینی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایرانشهر اظهار داشت: امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد شهرستان‌های ایرانشهر،نیکشهر و چابهار مجازی برگزار می‌شود و پیگیری جهت لغو برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش نگران‌کننده آمار مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان/ ‌شیوع احتمالی در ماه‌های آیندهامتحانات دانشگاه آزاد شهرستان‌های جنوبی سیستان و بلوچستان در پی وضعیت قرمز کرونا مجازی شداختصاص 1000 میلیارد تومان برای حاشیه‌نشینی سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان‌های ایرانشهر، چابهار و نیکشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل بیماری کرونا، با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و موافقت دانشگاه آزاد استان مقرر شد  امتحانات پایان ترم دانشگاهای ذکر شده به صورت مجازی برگزار شود.

وی ضمن تشکر از همراهی مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان، افزود: حدود 12 هزار دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد ایرانشهر،  چابهار و نیکشهر مشغول تحصیل هستند که در صورت برگزاری حضوری امتحانات و وجود ناقلین بی‌علامت، شاید بسیاری از دانشجویان مبتلا به کرونا شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: در حال رایزنی با مسئولین دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی شهرهای جنوبی استان هستیم تا امتحانات این دانشگاه‌ها نیز مجازی برگزار شود. 

انتهای پیام/392/ش

R7843/P/S6,65/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر سیستان و بلوچستان مجازی برگزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد

به‌ گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، تجمع گسترده‌ای با حضور ریاست، معاونان، مدیران‌کل، کارمندان، اساتید، دانشجویان و همراهی مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در حمایت از پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، برگزار شد.

دانشجویان حاضر در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی، حمایت خود را از این اقدام جمهوری اسلامی ایران، ابراز کردند.

در این تجمع، علی امامی تلارمی، معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه طی سخنانی به بیان تحلیل موضوعات روز پرداخت و حمایت کامل دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را اعلام کرد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227324 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی دانشگاه آزاد اسلامی سپاه پاسداران

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر | ببینید
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • گیرافتادگی لودر در سیلاب در محور خاش به ایرانشهر با ۳ جان‌باخته
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • مدارس برخی شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • استرداد ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان فضای مجازی
  • حمله تروریستی راسک و چابهار طراحی اسرائیل بود