Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: بازگشایی مهد‌های کودک در سطح کشور اجباری نیست و شهریه مهد‌های کودک در سال جاری تاکنون افزایشی نداشته است. تاریخ انتشار: 10:49 - 24 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۵۱۵

خبرگزاری میزان - تسنیم نوشت: حبیب‌الله مسعودی فرید با اشاره به بازگشایی مهد‌های کودک از امروز شنبه ۲۴ خرداد اظهار کرد: با موافقت ستاد ملی کرونا و تأیید پروتکل بهداشتی بازگشایی مهد‌ها از سوی این ستاد، مهد‌های کودک از امروز باز شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه بازگشایی مهد‌های کودک در سطح کشور اجباری نیست، گفت: در این زمینه صاحبان مهد‌ها شرایط منطقه خود را رصد کنند و در صورت تمایل، مهد خود را باز کنند، اما در این زمینه باید به بهزیستی شهرستان یا استان مربوط اطلاع دهند.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت افزایش شهریه مهد‌های کودک در سال جاری خاطرنشان کرد: در این زمینه جلسات از سوی دستگاه‌های مربوطه در حال برگزاری است و پیش بینی می‌شود تا اواخر خرداد در این زمینه به جمع‌بندی برسیم.

فرید ادامه داد: با توجه به بازگشایی مهد‌های کودک از امروز، خانواده‌ها همچنان شهریه سال گذشته را پرداخت می‌کنند و دریافت هزینه اضافی از سوی صاحبان مهد‌های کودک ممنوع است.

بیشتر بخوانید: تعطیلی‌های جدید در راه است

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا مهدکودک بازگشایی مهد های کودک بازگشایی مهد ها مهد های کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی

اسپانیا یکی از مدافعان فلسطین در اتحادیه اروپا به حساب می‌آید به طوری که این کشور در حال لابی کردن در این اتحادیه به منظور به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین است. بدیهی است هر گونه اقدامی که به مذاق صهیونیست‌ها خوش نیاید می‌تواند هدف توطئه آنها قرار گیرد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، دادگاه عالی اسپانیا امروز (سه شنبه) از بازگشایی دوباره پرونده مربوط به جاسوسی شرکت ان اس او (NSO)، خالق نرم افزار جاسوسی پگاسوس خبر داد. این شرکت متهم است از پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا و سایر مقامات سیاسی این کشور جاسوسی کرده است. 

مقامات مادرید می‌گویند: تحقیقات انجام شده در این زمینه با طرف فرانسوی به اشتراک گذاشته خواهد شد، جایی که سیاستمداران این کشور نیز هدف جاسوسی نرم افزار جاسوسی اسراییل قرار گرفته اند. هدف اصلی این تحقیقات پی بردن به ماهیت افراد پشت پرده این ماجراست؛ موضوعی که تاکنون هیچ طرفی به آن متهم نشده است. 

دولت اسپانیا در سال ۲۰۱۲ از جاسوسی این شرکت صهیونیستی از وزرا خبرا داده بود. این اقدام با جنجال گسترده در این کشور همراه بود به طوری که رییس سازمان اطلاعات اسپانیا به دلیل آن مجبور به استعفا شد. 

تاکنون مقامات رسمی مادرید اعلام نکرده اند که آیا طرف‌های خارجی یا گروه‌های اسپانیایی پشت این فرآیند جاسوسی بوده اند. 

این پرونده در سال گذشته میلادی به دلیل عدم همکاران مقامات صهیونیست بسته شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان