Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضائیه درخصوص وضعیت متهم منصوری، گفت: این فرد در اختیار اینترپل در کشور رومانی است و هماهنگی‌های لازم برای تحویل این فرد انجام شده است.

به گزارش مشرق، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم معارفه رئیس سازمان زندان‌ها در جمع خبرنگاران درباره پرونده سیدمحمود موسوی مجد، بیان کرد: این پرونده مربوط به سال 98-97 است و متهمین دیگر پرونده را حضور ذهن ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حکم این شخص صادر شده و قطعیت پیدا کرده است. دستگیری موسوی مجد ربطی به حادثه تروریستی شهادت سردار سلیمانی ندارد.

بیشتر بخوانید: فیلم/ بازداشت قاضی فراری تصویر «موسوی مجد» جاسوس محکوم به اعدام

سخنگوی قوه قضائیه بیان داشت: در سنوات قبل به لحاظ ارتباطی که با این مجموعه داشته، اطلاعاتی در حوزه دفاعی و نظامی ما به ویژه در ارتباط با وزارت دفاع و نیروی قدس سپاه و ترددها و اقامت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در سال‌های ۹۶ و ۹۷ را به سرویس سیا و موساد داده است.

وی افزود: ارتباط این جاسوس به لحاظ اینکه مقیم سوریه بوده و خانواده اش مقیم سوریه هستند، در همان کشور با نیروهای مستشاری ایران بوده و اطلاعاتی را از حوزه فعالیت آنها و وزارت دفاع جمع‌آوری می‌کرده و به دشمن می‌داده است.

سخنگوی قوه قضائیه درخصوص وضعیت متهم منصوری خاطرنشان کرد: این فرد در اختیار اینترپل در کشور رومانی است و هماهنگی‌های لازم برای تحویل این فرد انجام شده است؛ اما به لحاظ اینکه آن کشور اصلا پرواز خارجی به علت شرایط کرونا وجود ندارد، این امر با تعویق انجام می‌شود و امیدواریم که این همکاری‌های دوجانبه استمرار داشته باشد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم سردار حاج قاسم سلیمانی غلامحسین اسماعیلی سازمان زندان ها سوریه نیروی قدس سپاه سید محمود موسوی مجد موسوی مجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره شنیده نشده از حاج قاسم

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار چهارباغی در مراسم سالگرد شهادت سرلشگر شفیع زاده، فرمانده توپخانه سپاه) در تبریز گفت: حاج قاسم اولین نفری بود که وارد نبل و الزهرا شد. بعد از نامه مشهور شیعیان، حاج قاسم وقتی خودش شخصا وارد شهر شد، مردم با نقل و برنج و هرچه داشتند به استقبال نیروهای مقاومت آمدند. مردم نبل و الزهرا باور نمی کردند مقاومت به شهر رسیده است، در جلوی مقاومت هم سردار سلیمانی قرار داشت. چنان شور و شعفی ایجاد شده بود که من فقط در آزادی خرمشهر دیده بودم.

وی افزود: ساعتی قبل از آغاز عملیات توپخانه، به حاج قاسم پیشنهاد دادم که چند روزی است نخوابیدید استراحت کنید و موقع آغاز عملیات بیدارتان می‌کنم. خواستیم رمز را بخوانیم که حاج قاسم چنان عمیق خوابیده بود با خودم گفتم «بگذاریم کمی استراحت کند» ؛ با غرش توپخانه شهید سلیمانی بیدار شد. به اتاق عملیات آمد و گفت : چرا بیدارم نکردید؟!دلیل را جویا شدم و گفت: صدای من موجب می‌شود دشمن بفهمد قاسم اینجاست و دلش مطمئنا خالی خواهد شد، نیروهای خودی هم مطلع می‌شوند کنارشان هستم.

سردار چهارباغی در ادامه به اهمیت نیروی انسانی در نزد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: بارها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت؛ به او گفتم : اسارت شما هزینه زاست. بدست دشمن بیفتید چی؟ گفت: محمود، این بچه های افغانستانی، پاکستانی، سوری، عراقی، لبنانی، ایرانی و همه در مقاومت عین فرزندان خودم هستند. تا مطمئن نشوم نمی گذارم جایی بروند.

کد خبر 847148 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه قاسم سلیمانی

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان