Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@16:29:15 GMT

محدودیت جدید در فروش فوق العاده خودرو

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۰۳۶۷

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  با این حال حجم بسیار بالای تقاضا و ظرفیت بسیار محدودی که برای تولید و عرضه خودرو در نظر گرفته شده است، باز هم پاسخگوی مشتریان و تقاضای انباشته شده در بازار نیست و احتمال برنده شدن هر فرد ثبت نام‌کننده در فروش خودروسازان بسیار پایین است.

 

یکی از فیلترهای مهمی که در طرح فروش خودروسازان لحاظ شد و امکان ثبت نام خودرو برای بسیاری از متقاضیان را غیرممکن کرد، عدم داشتن پلاک جاری است که با استعلام از پلیس راهنمایی و رانندگی از شرکت آنان در قرعه کشی جلوگیری شد، ولی گویا این شرط مهم برای ثبت نام به اندازه کافی کارساز نبوده و روز گذشته کمیته خودرو مصوب کرده است که برای ثبت نام در فروش فوق العاده تابستانه خودروسازان، نباید هیچکدام از اعظای خانواده دارای پلاک جاری باشند که بدون شک تعداد قابل توجهی از ثبت نام‌کنندگان را فیلتر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جلسه کمیته خودرو با حضور سرپرست وزارت صمت، معاونان صنعت و خودروسازان و همچنین نمایندگانی از دستگاه‌های نظارتی مرتبط در روز جمعه ۲۳ خردادماه برگزار و در این جلسه مصوب شد تا در طرح پیش فروش یکساله خودروسازان عدم خرید خودرو طی ۴۸ ماه گذشته مد نظر قرار گرفته و همچنین برای فروش فوق العاده خودروسازان ویژه تابستان، عدم وجود پلاک جاری در بین اعظای خانواده لحاظ شود که در این صورت باعث فیلتر شدن بخش قابل توجهی از ثبت نام‌کنندگان خواهد شد!.

 

گسترش نیوز

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: عرضه جام نیوز تولید خودرو ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان از برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در این استان در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی پلیس راهور استان، موسی بزرگی اظهار کرد: در فروردین سال‌جاری برای ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان، اعمال قانون صورت گرفته و این اقدام که در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند به انجام رسیده است، همچنان نیز ادامه دارد.

وی افزود: از این تعداد سه هزار خودرو تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین انجام دادند و ۳۶۴ خودروی هنجارشکن توقیف شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اینکه تخلفات رانندگی در فروردین سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۰ درصد داشته است، خاطرنشان کرد: این برخوردها کاهش ۱۰ درصد تصادفات فوتی در فروردین سال‌جاری را به همراه داشته است.

بزرگی تصریح کرد: برخوردهای قانونی با رانندگان حادثه‌ساز نیز با رشد ۳۰ درصدی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه مهمترین مواردی بوده که برای آنها اعمال قانون انجام شده است.

کد خبر 747530

دیگر خبرها

  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات