Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار اقتصادی - حسین میرزایی با اشاره به بسته شدن پرونده پرداخت وام یک میلیون تومانی کرونا اظهار کرد: در مجموع 21 میلیون و 51 هزار و 393 خانوار معادل 87 درصد از خانوارهای یارانه‌بگیر تسهیلات مذکور را دریافت کردند و پرونده این تسهیلات به صورت رسمی بسته شد.

به گزارش افکارنیوز، وی تصریح کرد: بازپرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت از کرونا از  ماه آینده (تیر ماه) آغاز خواهد شد و بر اساس اعلام قبلی و با عنایت به هماهنگی‌های صورت گرفته بین سازمان هدفمندی یارانه و بانک‌های عامل پرداخت‌کننده تسهیلات یک میلیون تومانی، اقساط این تسهیلات از یارانه ماهیانه سرپرستان خانوار کسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی یادآور شد: بر همین اساس هر ماه مبلغ 35 هزار و 100 تومان از یارانه افراد کسر خواهد شد همچنین مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 30 ماهه در نظر گرفته شده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وام یک میلیون تومانی کرونا تسهیلات هدفمندی یارانه یارانه وام یک میلیونی وام یک میلیون تومانی کرونا بازپرداخت وام یک میلیونی یک میلیون تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه

در این بخشنامه که قیمت آن بصورت علی الحساب است میلغ پیش پرداخت ۸۱۲ میلیون تومان تعیین شده است و در زمان ارسال دعوتنامه که قیمت نهتیی خودرو مشخص خواهد شد خ یاران می‌توانند از تسهیلات تا ۷۰۰ میلیون تومان که طی ۴۸ ماه اخذ می‌گردد استفاده دایون Y۷ خودرویی با ظاهر مشابه Y۵ است؛ اما موتوری کاملاً متفاوت دارد.

خودروی Y۵ با موتور ۲ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی و حداکثر قدرت ۲۰۲ اسب بخار عرضه شده بود، اما پیشرانه Y۷ مجهز به موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ همان شرکت با حداکثر قدرت ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر است. این قدرت از طریق گیربکس ۶ سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

 نکته بسیار مهم در مورد دایون Y۷ تغییرات صورت گرفته در پیشرانه آن است. تغییر چشمگیر دیگر، بهینه شدن این خودرو برای شرایط اقلیمی ایران است. خودرو با بنزین‌های موجود و معمولی نیز به خوبی سازگار شده و کارکرد کاملا مناسب دارد. این امر بدان معناست که دیگر شاهد مشکل ناک زدن نیستیم؛ ایرادی که در بسیاری پیشرانه‌های توربو شارژ ایران شایع است.

منبع: خودرو پلاس

tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • زمان ابلاغ آیین نامه جدید توزیع برخط دارو