Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ٠۵:٣٧ دقیقه روز جاری وقوع حریق در جاده خاوران، بازار گل امام رضا (ع) به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی تهران داده شد که بلافاصله سه ایستگاه به همراه تانکر‌های آب به محل اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: در محل مشاهده می‌شود که تعدادی غرفه‌های آن بخش که به صورت بسیار ناپایدار و نیمه مقاوم در برابر حریق بودند، درگیر حریق شده بودند که به محض رسیدن آتش نشانان عملیات آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه این محدوده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران است، اما آتش نشانان به سرعت در محل حاضر شدند گفت: بعد از مدتی حریق اطفاء شد، اظهار کرد: متراژ این غرفه‌ها متفاوت بود، اما در نهایت پس از اطفاء حریق مشخص شد که ٣٢ غرفه دچار حریق شده بودند.

وی افزود: از گسترش بیشتر آتش سوزی جلوگیری شد؛ اما غرفه‌های دچار حریق شده خسارت زیادی دیدند.

به گفته ملکی، در این مرکز نیز به دفعات حریق رخ داده بود و با توجه به اینکه بار‌ها هشدار داده شده که نیاز به بازنگری ایمنی است، اما همچنان نواقصی دیده می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوزی بازار امام رضا پارسی خبر آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار

فرارو- قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با کاهش تقریبا ۵۰ هزار تومانی از مرز سه میلیون و ۶۰۰ عقب رفت. همزمان با کاهش قیمت طلا، سکه امامی تا کف محدوده ۴۳ میلیون عقب رفت و ربع‌سکه و نیم‌سکه به‌ترتیب ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان ارزان شدند. یورو خدماتی، اما طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا، ۲۰۰ تومان بیشتر از دیروز قیمت دارد.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

دلار خدماتی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا معادل ۴۳ هزار و ۸۹۵ تومان عرضه می‌شود. قیمت دلار خدماتی نسبت به خریدوفروش‌های روز دوشنبه در مرکز مبادله ارز و طلا، ۱۷۰ تومان ارتقا پیدا کرده و امروز همزمان شاهد افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت یورو خدماتی هستیم.

قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز دولتی است، امروز با احتساب رشد ۲۰۰ تومانی نسبت به روز دوشنبه ۴۶ هزار و ۷۳۵ تومان اعلام شده است. یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا
انواع ارز خدماتی سوم اردیبهشت چهارم اردیبهشت
دلار خدماتی 43 هزار و 725 تومان

43 هزار و 895 تومان

یورو خدماتی

46 هزار و 535 تومان

46 هزار و 735 تومان
قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه سوم اردیبهشت با کاهش ۴۹ هزار تومانی درمقایسه با معاملات عصر دوشنبه، سه میلیون و ۵۹۲ هزار تومان ثبت شد.

سکه امامی همزمان با کاهش چشمگیر قیمت طلا، به‌طور متوسط ۴۲۲ هزار تومان کمتر از دیروز معامله شد و ۴۳ میلیون و ۳۷ هزار تومان قیمت خورد.

نیم‌سکه ۲۵ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان یعنی ۲۰۰ هزار تومان کمتر از دیروز فروخته شد سکه گرمی به کف کانال هفت میلیون نزدیک شد.

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

سوم اردیبهشت چهارم اردیبهشت

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و 641 هزار تومان

سه میلیون و 592 هزار تومان

سکه امامی

43 میلیون و 459 هزار تومان

43 میلیون و 37 هزار تومان

نیم سکه

25 میلیون و 460 هزار تومان

25 میلیون و 260 هزار تومان

ربع سکه

15 میلیون و 540 هزار تومان

15 میلیون و 440 هزار تومان

سکه گرمی

هفت میلیون و 120 هزار تومان

هفت میلیون و 70 هزار تومان

دیگر خبرها

  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت بوقلمون امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت