Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی یزد از شناسایی و کشف ۷۲۴ کیلو انواع مواد افیونی تریاک، حشیش و هروئین، طی چند عملیات پلیسی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» با بیان این‌که مبارزه همه جانبه علیه سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اجرایی پلیس است، اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی متوجه تردد قاچاقچیان با شش دستگاه خودرو سواری پژو در محورهای مواصلاتی یزد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی و رصد دقیق و شناسایی خودروهای قاچاقچیان، افزود: ماموران در ۷۲ ساعت گذشته با برقراری ایست و بازرسی مقطعی در چند عملیات جداگانه درمحورهای مواصلاتی ، خودروهای حمل مواد افیونی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران در این عملیات‌ها ۵۶۴ کیلو تریاک، ۱۵۸ کیلو حشیش و ۲۰ کیلوگرم هروئین کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت پلیس در استان یزد، سردار بهدانی‌فر در پایان با بیان این‌که این مواد از شرق کشور به مقصد استان‌های مرکزی بارگیری شده بود، خاطرنشان کرد: در این خصوص هفت قاچاقچی دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی يزد قاچاق مواد مخدر فرمانده انتظامي يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۹۴ کیلو مواد مخدر در هرمزگان 

سرهنگ تیمور دولتیاری معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: در ادامه طرح‌های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محور‌های مواصلاتی، طرح پاک سازی نقاط آلوده به مدت ۲۴ ساعت در استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۳ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر جمعا ۲۹۴ کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی استان گفت: در این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته، ۲۶ قاچاقچی، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و ۱۶۷ معتاد متجاهر و بلامکان دستگیر شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به جمع آوری ۱۹۵ معتاد متجاهر و بلامکان در این طرح، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، افزود: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان و مردم فهیم و قدر شناس استان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۲۹۴ کیلو مواد مخدر در هرمزگان 
  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر