Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: اگر مدیری درباره حضور مسی در ایران صحبت کرده، به هواداران بی احترامی کرده، چون همه می‌دانند نمی‌آید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی دادرس در پاسخ به این سوال که چرا کسی از حرف‌های فدراسیون فوتبال حساب نمی‌برد، عنوان کرد: مملکتی که اقتصادش بلبشو و دولتی باشد و فقط 20 درصد بخش خصوصی در آن فعال، همین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 باشگاه بزرگ ما در اختیار وزیر است. تا بخواهند جلوی یک مساله را بگیرند، فشار روی وزارت و سپس فدراسیون وارد می‌شود و همین باعث می‌شود بابت بدهی‌ ها این مباحث مطرح شود.

 

وی افزود: برای حل این مسائل باید جراحی صورت بگیرد. جراحی نیاز به خون و درد دارد و هر کسی راضی نیست این درد را تحمل کند. وزیر در همه چیز دخالت می‌کند؛ جز مسائل راهگشا.

 

عضو کمیته استیناف در خصوص اینکه چرا مثلا یک معاون باشگاه مدعی می‌شود پول ها را چه کسی داده و چه کسی گرفته و نباید به بدهی‌ها توجه کرد، خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها مشکل دارند ولی زمانی که حسابرسی و نظارت روی آنها نیست، همین می‌شود. وقتی فردی مدیرعامل یک باشگاه می شود، تبدیل به یک برند می‌شود و عکس او را در رسانه‌ها چاپ می‌کنند. وقتی این اتفاقات رخ می‌دهد، آن مدیر با خود می‌گوید بهتر است این دوران را بگذرانم و برود. مبالغی را هم از دوره بعدی پیش‌خور می‌کنم!

 

دادرس که با رادیو جوان صحبت می‌کرد با اشاره به اینکه یک مدیر در فوتبال ایران مدعی شده مسی را به ایران می‌آورد، گفت: اگر این اظهارات صورت گرفته، شما رسانه‌ها ها باید به او هجوم ببرید که چرا چنین حرفی زده شده است. این صحبت‌ها بی احترامی به هواداران است و نباید به مردم زده شود. مردم می‌دانند مسی به فوتبال ایران نمی آید.

 

عضو کمیته استیناف درباره شایعه بازگشت کفاشیان به فدراسیون و اینکه توسط کمیته اخلاق محروم شده بود، عنوان کرد: در این پرونده من را بایکوت کردند ولی یک روز با همکارانم در کمیته استیناف در راه قم صحبت می‌کردیم که بحث در این مورد باز شد. گفتم زودتر بحث را تمام کنید و رای را بدهید اما به یکباره بحث کرونا و این مسائل پیش آمد و قضیه به امروز رسید. در حکم کفاشیان آمده پولی گرفته و باید آن را برگرداند.

 

دادرس در خصوص اینکه آیا وی پول خلافی گرفته بود، یادآور شد: در پرونده او چنین موضوعی آمده بود. خدای ناکرده نمی‌خواهم حرفی بزنم که باعث ناراحتی شود ولی در مورد یک شرکت تایلندی این مسائل مطرح شد. فوتبال آنقدر جاذبه دارد که همه دوست دارند در آن باشند؛ حتی اگر یک مدیر از دوومیدانی بیاید. برای یکسری ها بدنامی بهتر از گمنامی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی دادرس فدراسیون فوتبال وزارت ورزش کمیته استیناف کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال دفاعیه توسط کادر فنی استقلال تهران به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی جواد نکونام، سرمربی، مهدی هاشمی نسب، محمد نوازی، بهزاد غلامپور و کیانوش رحمتی «مربیان» تیم استقلال تهران مبنی بر عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی و نشر اکاذیب علیه داور مسابقه در مصاحبه پس از دیدار مقابل تیم آلومینیوم اراک از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور هفته بیست و دوم نفرات فوق باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارسال کنند.

کد خبر 6077696

دیگر خبرها

  • تنها نقطه اشتراک نکونام و خطیر در روزهای سخت
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • فرصت ۲ روزه کمیته انضباطی به جواد نکونام
  • فرصت 48 ساعته کمیته انضباطی به نکونام و مربیان استقلال
  • فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کادرفنی استقلال
  • ارسال دفاعیه توسط کادر فنی استقلال تهران به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال به کمیته اخلاق و انضباطی احضار شدند
  • احضار دو بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • دوشنبه؛ جلسه ابتدایی برای رسیدگی به صحبت‌های سرخابی‌ها