Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@06:02:05 GMT

فیلم کوتاه «حلزون»در مهرواره کشوری «نیایش» تقدیر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۱۱۶۲

فیلم کوتاه «حلزون»در مهرواره کشوری «نیایش» تقدیر شد

فیلم کوتاه «حلزون» از تولید حوزه هنری استان کردستان و به کارگردانی طاهره اصفهانی در ششمین مهرواره کشوری نیایش در بخش فیلم کوتاه عنوان شایسته تقدیر را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ششمین مهرواره کشوری «نیایش» که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تأخیر افتاده بود برگزیدگان بخش‌های مختلف خود را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهرواره با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و همچنین نشانه‌های آفرینش،..و در گستره کشوری ویژه کودکان 8 تا 18 سال و مربیان کانون‌های پرورش در کرمانشاه برگزار شد که پس از بررسی بیش از هفت هزار اثر در بخش هنری، ادبی، فرهنگی برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی شدند.

در بخش فیلم کوتاه  فیلم «حلزون» با موضوع «نیایش» به نویسندگی «اسرین محمودی» و کارگردانی « طاهره اصفهانی» از تولیدات حوزه هنری استان کردستان توانست با انتخاب هیئت داوران عنوان برتر این دوره از مهرواره کشوری «نیایش» را کسب کند.

در این فیلم 3 دقیقه‌ای درکنار طاهره اصفهانی، سامان پاسیان به عنوان تصویربردار، حامد منوچهری به عنوان تدوینگر، محمد خورمهر دستیار تصویر، سیوان حسن خانپور دستیار تولید و آوا شهابی به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداختند.

طاهره اصفهانی کارشناس ادبیات واز مدرسان توانمند حوزه هنری و کارمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه هنری، ادبی، فرهنگی صاحب اثر و دارای مقامات متعدد کشوری در زمینه داستان نویسی، قصه نویسی و نمایشنامه نویسی است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: حلزون مهرواره کردستان حوزه هنری مهرواره کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت سپاهانی‌ها با درخشش چهره اصفهانی!

به گزارش همشهری‌آنلاین، این روزها وضعیت سپاهان خوب نیست، چرا که انتظارها برای کسب عنوان قهرمانی توسط این تیم در لیگ برتر محقق نشده است. هم‌اکنون تنها امید ژوزه مورایس و شاگردانش این است که جام حذفی را بگیرند و البته با کسب نتایج مطلوب در هفته‌های پایانی و به‌دست آوردن سهمیه آسیایی، تا حدودی از هواداران دلجویی کنند.

در همین راستا سپاهان امروز هم یک مسابقه سخت با ملوان در انزلی دارد. این شرایط طلایی‌پوشان، همزمان شده است با موفقیت بی‌پایان محرم نویدکیا روی نیمکت مس رفسنجان؛ مردی که شاگردانش این هفته هم فولاد را در اهواز بردند.

مس از زمان حضور محرم متحمل هیچ شکستی نشده است. شاید بتوان گفت نتایجی که این هفته‌ها توسط نویدکیا به‌دست می‌آید، داغ دل سپاهانی‌ها را تازه‌تر می‌کند؛ چرا که این تیم خیلی راحت محرم را از دست داد.

کد خبر 845933 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • طعنه باشگاه ذوب‌آهن: دکمه پنالتی ما خاموش شده!
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • حسرت سپاهانی‌ها با درخشش چهره اصفهانی!