Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه شهروندان و مسافران در شبکه متروی تهران و حومه به نکات ایمنی و بهداشتی توصیه شده برای سلامتی خود و دیگران توجه می‌کنند افزود: شرکت بهره برداری متروی تهران از ابتدای شیوع ویروس کرونا در رابطه با اجرای پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت خود اقدام کرده و تمامی برنامه‌های اجرایی را بر اساس ابلاغیه‌های اعلام شده انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوبخت با اعلام اینکه هواساز ایستگاه‌های خطوط مترو به منظور خنک کردن فضای ایستگاه‌ها فعال هستند تصریح کرد: کولر تمامی قطار‌ها طی چند مرحله در طی روز کنترل می‌شوند تا با توجه به گرم شدن هوا، شهروندان و مسافران راحت‌تر از ماسک استفاده کنند.
وی با بیان اینکه سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط سه از ۷ دقیقه به ۶ دقیقه و در خط دو از ۳/۵ دقیقه به ۳ دقیقه کاهش یافت گفت: در بیش از صد روز گذشته اقدام‌های مختلفی در بخش‌های آموزشی و اطلاع رسانی از جمله تولید خبر، کلیپ، چاپ بنر، پوستر و برچسب‌های هشدار دهنده در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس نیز در شهر زیر زمینی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: ما درشرکت بهره برداری متروی تهران وحومه از ابتدای شیوع ویروس کرونا روزانه در چند نوبت اقدام به ضد عفونی و شستشوی ایستگاه‌ها و قطار‌های خطوط هفتگانه کرده ایم و این کار را در این روز‌ها با دقت بیشتری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متروی تهران با بکارگیری و استفاده از تمامی ظرفیت ناوگان در روز‌های تعطیل و غیر تعطیل به شهروندان و مسافران مترو در حال خدمات رسانی است تصریح کرد: سعی کرده ایم تمامی شرایط را برای استفاده شهروندان از ماسک مهیا کنیم و با اختصاص فضای مناسب به فروشندگان ماسک در خطوط هفتگانه مترو و اطلاع رسانی به مسافران اقدام و در صورتی که برخی از مسافران به هنگام ورود به ایستگاه فاقد ماسک باشند توسط پرسنل برای تهیه و استفاده از ماسک راهنمایی می‌شوند.

وی تاکید کرد: برای استفاده صد درصدی مسافران از ماسک باید فرهنگ آن را در بین شهروندان و مسافران نهادینه کنیم و در این راستا مسافرانی که از شبکه متروی تهران استفاده می‌کنند در صورت مشاهده افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، با ترغیب آن‌ها برای استفاده از ماسک در سلامتی خود و دیگران سهیم شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا افراد را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ترغیب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: متروی تهران استفاده از ماسک ویروس کرونا بهره برداری متروی تهران شهروندان و مسافران متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»

رئیس کل دادگستری استان تهران با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: تمرکز دادگستری کل استان تهران در سال جدید بر حل مشکلات و چالش‌ها از طریق هم‌افزایی و تعامل با سایر دستگاه‌ها خواهد بود.

به گزارش ایسنا، علی القاصی در دیدار نوروزی با جمعی از کارکنان قضایی و اداری مجموعه قضایی استان تهران ضمن تبریک سال جدید و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و معنویت، از درگاه خداوند متعال قبولی طاعات و عبادات جمع حاضر را در ماه مهمانی پروردگار مسئلت کرد و در عین حال بر ضرورت بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات کارکنان قضایی و اداری دادگستری کل استان تهران در سال گذشته در جهت ارائه خدمت شایسته به مراجعان، خاطرنشان کرد: در سال گذشته اقدامات مهم و قابل توجهی در مجموعه قضایی استان تهران صورت گرفت که بدون شک این توفیقات با تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارکنان قضایی و اداری در بخش‌های مختلف حاصل گردید که حقیقتا جای تقدیر دارد و ان‌شاءالله با استعانت از خداوند متعال در سال جدید نیز دادگستری کل استان تهران به‌عنوان پیشانی عدلیه منشاء ارائه خدمت شایسته به مردم و رشد و تعالی بیش از پیش دستگاه قضا خواهد بود. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و در عین حال بر ضرورت هم‌افزایی و تعامل تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق این راهبرد تاکید کرد.

القاصی ادامه داد: رویکرد دستگاه قضا درباره راهبرد تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال جاری استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و به‌طور خاص ظرفیت‌های مردمی در جهت حمایت از چرخه تولید و رفع موانع موجود در این مسیر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه بخشی از حمایت‌های دستگاه قضا از چرخه تولید در مقام مساعدت به دولت را مورد مداقه قرار داد و اظهار کرد: در سال گذشته تلاش و تمرکز دادگستری کل استان تهران بر تقویت ارتباط با صاحبان صنایع و تولیدکنندگان در جهت احصاء مسائل و مشکلات آن‌ها استوار بود و تلاش‌های گوناگونی در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی صورت گرفت که نتایج موثری به‌دنبال داشت.

وی با تاکید بر راهگشایی ورود دستگاه قضا در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی در مصادیق مختلف، اذعان کرد: با توجه به آسیب‌شناسی‌های صورت‌گرفته در پایان سال گذشته در خصوص عمده مشکلات و چالش‌های تولیدکنندگان و صنعت‌گران، تمرکز دادگستری کل استان تهران در سال جدید بر حل این مشکلات و چالش‌ها از طریق هم‌افزایی و تعامل با سایر دستگاه‌ها خواهد بود. 

القاصی با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه درباره اولویت‌های سال جدید در عدلیه، اظهار کرد: مجموعه قضایی استان تهران اعلام آمادگی می‌کند که با تمام ظرفیت خود در مسیر ماموریت‌های تعریف شده از سوی ریاست قوه قضاییه در سال جدید گام خواهد برداشت تا ان‌شاءالله با اهتمام، پشتکار، اراده، دلسوزی و انگیزه همکاران بتواند بیش از سنوات گذشته خدمتگزاری صادق، بدون منت و ادعا برای جامعه باشد. 

رئیس کل دادگستری استان تهران در بخش پایانی سخنان خود ضمن مسئلت کردن توفیقات روزافزون برای کارکنان قضایی و اداری مجموعه قضایی استان تهران در جهت خدمت به جامعه، بر ضرورت تمتع از تمامی لحظات ماه مبارک رمضان و به‌خصوص لیالی قدر تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق شعار سال
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران
  • برنامه‌های متروی تهران در شب‌های قدر اعلام شد
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • میزبانی دهکده بهار ایران از مسافران نوروزی تا عید فطر
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • افزایش ساعت فعالیت متروی تهران در شب‌های قدر
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو
  • اقدامات توسعه‌ ای متروی تهران برای۱۴۰۳
  • رصد حداکثری تخلفات بازار با آغاز طرح ناظران افتخاری