Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@11:36:49 GMT

فعالیت4 مرکز خرید گندم در ایجرود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۱۸۷۵

فعالیت4 مرکز خرید گندم در ایجرود

فرماندار شهرستان ایجرود گفت: چهار مرکز خرید گندم در شهرستان ایجرود دایر است.

باب‌الله فتحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کشاورزی یکی از محورهای اقتصادی شهرستان ایجرود است.

فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه سال گذشته 6 هزار و 569 تن بذر مرغوب و با کیفیت بالا در ایجرود تولید شده است، عنوان کرد: این بذرها از بهترین‌های تایید شده در استان زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه گندم یکی از محصولات استراتژیک در شهرستان ایجرود است، بیان کرد: عملیات برداشت گندم این شهرستان از تیر‌ماه آغاز می‌شود.

فتحی با اشاره به خرید گندم توسط مراکز دولتی اضافه کرد: چهار مرکز خرید گندم در شهرستان ایجرود دایر است.

فرماندار شهرستان ایجرود با اشاره به پراکندگی مراکز خرید گندم در سطح شهرستان ایجرود تصریح کرد: این موضوع سبب می‌شود که هزینه‌های جانبی تولید گندم برای کشاورزان کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس فرماندار برداشت کاهش گندم مراکز دولت فتحی جرود پراکندگی هزینه استراتژیک شهرستان ایجرود خرید گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قائنات، سربیشه و طبس، دارای بیشترین سطح زیر کشت گندم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جعفری سرپرست امور اقتصادی استانداری و رئیس سازمان جهاد کشاورزی در گرامیداشت روز ملی گندم و نان با بیان اینکه همه باید در راستای ارتقا سلامت جامعه تلاش کنند گفت: باید با تولید گندم، آرد و نان مرغوب سلامت سفره مردم تأمین شود.
وی با اشاره به فصل برداشت گندم و جو در استان گفت: ۱۷ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده دریافت خرید مردم هستند که ۱۵ مرکز متعلق به تشکل‌های بخش مرکزی و دو مرکز دولتی هستند.
جعفری با بیان اینکه ۱۷ هزارو ۱۶۱ هکتار گندم آبی و ۲۱ هزارو ۴۶۸ هکتار جو آبی در استان کشت شده است افزود:۹۸ کمباین از داخل استان و ۳۲ کمباین مهاجر و ۱۲۸ دروگر، عملیات برداشت را در داخل استان خواهند داشت.
رئیس سازمان جهادی کشاورزی استان با بیان اینکه قیمت خرید گندم توسط دولت امسال ۱۷ هزارو ۵۰۰ هزارو تومان اعلام شده است گفت: خرید بسته به پاکی گندم تا ۱۸ هزارو ۹۰۰ تومان هم از کشاورزان خریداری خواهد شد.
وی گفت: در برداشت امسال، ۲۲ گروه نظارتی در سطح استان نظارت لازم را در سطح مزارع خواهند داشت.
همچنین در این مراسم از تعدادی از تولید کنندگان گندم، آرد و نانوایان به مناسبت روز ملی گندم و نان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع شادگان  
  • ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد
  • افتتاح مرکز خرید گندم در هندیجان
  • دعوای مزد کارگران به کجا می رسد؟
  • قائنات، سربیشه و طبس، دارای بیشترین سطح زیر کشت گندم