Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:13:14 GMT

افت تاتنهام بعد از شکست در فینال CL عجیب بود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۲۵۶۷

افت تاتنهام بعد از شکست در فینال CL عجیب بود

هوگو لوریس می‌گوید روند افت تاتنهام بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان برایش عجیب بوده ولی معتقد است اسپرز می‌تواند سهمیه سال آینده چمپیونزلیگ را بدست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، هوگو لوریس می‌گوید تاتنهام از زمان شکست در فینال لیگ قهرمانان در فصل گذشته رقابتها دوران سختی را پشت سر گذاشته و وارد افول شده ولی این سنگربان تاتنهام می‌گوید اطمینان دارد تیمش در ادامه فصل موقعیتش در بین چهار تیم اول جدول لیگ برتر را تثبیت کرده و سهمیه فصل آینده چمپیونزلیگ را بدست خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

هوگو لوریس دروازه‌بان تاتنهام در تلاش برای توضیح روند افول این تیم از زمان شکست در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان که چه در دوره پوچتینو و چه در دوره ژوزه مورینیو ادامه داشته گفت:" توضیحش سخت است. ما فصل گذشته در چمپیونزلیگ عالی کار کردیم ولی در نهایت شکست تلخی داشتیم. بعد از چنین فصلی شما باید در فصل بعدی همه چیز را از نو شروع کنید".

 

سنگربان تاتنهام در ادامه گفت:" از این گذشته ما بازیکنان مصدوم زیادی هم داشتیم و مربی‌مان را هم عوض کردیم. در این شرایط حفظ شرایط متعادل و نگاه کردن به صدر جدول سخت می‌شود. در این فصل هم گاهی اتفاقاتی افتاد که همه چیز را علیه ما بسیج کرد".

 

 لوریس درباره شروع مجدد لیگ برتر گفت:" مثل یک فصل جدید است. انگار همه چیز دارد از نو شروع می‌شود. درست است که ما الان در اوج آمادگی نیستیم  ولی حالا دیگر هفته‌های ابتدایی فصل به تاریخ پیوسته. ما نسبت به چند ماه قبل شکل و شمایل جدیدی پیدا کرده‌ایم و حالا کما بیش برای به چالش کشیدن هر تیمی آماده‌ایم".

 

 

تاتنهام هوگو لوریس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام هوگو لوریس شکست در فینال هوگو لوریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان، امروز عصر و در مرحله نیمه نهایی میثم قشلاقی بوکسور وزن ۸۰ کیلوگرم کشورمان که پیش از این مقابل کاراتبایف ازبکستانی به پیروزی رسیده بود برابر الیاس ماگمادوف از روسیه پیروز شد و به فینال رقابتها راه یافت. وی در دیدار پایانی با نماینده میزبان مبارزه می‌کند.

علی فتحی در وزن ۹۲ کیلوگرم، مقابل توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسید.وی پیش از این مقابل روشن سولیوف ازبکستانی پیروز شده بود. فتحی در مرحله فینال با بوکسوری از ازبکستان روبه رو خواهد شد.

روزبه صفری نیز در وزن ۹۲+ کیلوگرم که پیش از این الیم بیکو از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل رمضان کارانکوف از روسیه به دلیل پارگی اَبرو و با تشخیص داوران شکست خورد تا با مدال برنز به کار خود در این رقابتها پایان دهد.

مبارزات فینال اوزان مختلف، فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.

مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، محمد نورانی، کسری طهماسبی، میثم قشلاقی، سالار رادمرد، علی فتحی و روزبه صفری؛ بوکسورهای اعزامی ایران به این تورنمنت هستند. فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی به‌همراه فونتس و مهدی طلوتی نیز اعضای کادر فنی را در این تورنمنت تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084704

دیگر خبرها

  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • راز شکست تیلور از زبان بروکس
  • اولین اعترافات قاتل دیوید تیلور
  • جمله بروکس پس از شکست دادن تیلور: دوستت دارم!
  • عجیب و باورنکردنی؛ دیوید تیلور از المپیک پاریس حذف شد
  • تیلور باخت؛ گربه سیاه حسن یزدانی در حال حذف از المپیک ۲۰۲۴ + فیلم
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم
  • تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری
  • شکست عجیب دیوید تیلور مقابل حریفی گمنام