Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:24:58 GMT

اعضای جدید شورای اجرائی هلال احمر دامغان انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۲۷۲۰

اعضای جدید شورای اجرائی هلال احمر دامغان انتخاب شدند

حمید رضا داوودیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه اعضای جدید شورای اجرایی هلال احمر دامغان انتخاب شدند، ابراز داشت: در انتخاباتی که روز جمعه ۲۳ خردادماه برگزار شد در مجموع اعضای واجد شرایط ۲۲۶ رأی را به صندوق انداختند.

وی افزود: خسرو فولادیان با ۱۴۱ رأی، سید روح الله دیباج با ۱۰۹ رأی، محمود خوشنویسان با ۱۰۷ رأی و رضا پریمی با ۹۳ رأی به عنوان اعضای اصلی و زهرا غلامی با ۱۱۰ رأی به‌عنوان بازرس پنجمین دوره شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان دامغان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر دامغان بابیان اینکه رأی دهندگان از اعضای داوطلبان، جوانان و امدادگران بودند، ابراز داشت: با رأی کسب‌شده شرکت‌کنندگان در این دوره از انتخابات خانم فرشته عبدالله زاده و سید مهدی قدمی و ابوالفضل سیاه‌پوش به ترتیب به‌عنوان اعضای اصلی و بازرس علی‌البدل شورای اجرایی انتخاب شدند.

داوودیان اضافه کرد: طی پنجمین دوره انتخابات شورای اجرایی در این شهرستان ۱۵ نفر کاندید شدند که پس از بررسی صلاحیت‌ها از سوی هئیت های اجرایی و نظارت شهرستان و استان سمنان ۹ نفر از برادران و خواهران مجوز شرکت به این دوره از انتخابات دریافت کرده بودند.

وی افزود: رأی دهندگان به انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل شورای اجرایی جمعیت هلال احمر دامغان رأی دادند که این افراد برای چهار سال مشغول فعالیت خواهند بود.

کد خبر 4948265

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر سمنان دامغان سازمان داوطلبان هلال احمر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام بیرجند سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج هلال احمر دامغان شورای اجرایی انتخاب شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد