Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@08:51:59 GMT

۷۰ درصد درآمد برخی اقشار صرف اجاره مسکن می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۳۷۷۰

۷۰ درصد درآمد برخی اقشار صرف اجاره مسکن می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی : حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر با اشاره به وضعیت نابسامان مسکن در مشهد اظهار داشت: ظرف روزهای اخیر جلسه‌ای با اتحادیه املاک در مشهد برگزار و در ارتباط با مسائل و مشکلات این حوزه رایزنی‌هایی صورت گرفت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخشی از این جلسه در زمینه راهکارهای مورد نیاز برای مهار گرانی افسارگسیخته در بازار مسکن مشهد نیز تبادل نظرهایی شد و البته مشکلاتی نیز بنگاه‌های معاملاتی دارند که مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمانفر خاطرنشان کرد: مسئله مسکن یک موضوع مربوط به مشهد و استان خراسان رضوی نیست و در سراسر کشور شاهد هستیم که این موضوع مبتلابه است و بسیاری از اقشار با آن درگیر هستند.

وی گفت: اساسا معتقدم دولت در موضوع مسکن ورودی نداشته و این حوزه را رها کرده و هیچ برنامه‌ای برای ساماندهی بازار مسکن ندارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز شاهد هستیم که فشار وارد آمده بر قشر ضعیف جامعه در موضوع مسکن بالا است و برخی اقشار تا ۷۰ درصد درآمد خود را به موضوع مسکن اختصاص می‌دهند.

پژمانفر بیان کرد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی نیز به صورت فوری و البته کارآمد به موضوع مسکن ورود داشته باشد و بتوانیم در این حوزه اقدام مناسب را صورت دهیم.

48

کد خبر 1398984

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی موضوع مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما موضوع غزه و جنایات رژیم صهیونیستی و لزوم حمایت‌های بیشتر مجامع بین المللی و کشور‌های اسلامی از جمله مهم‌ترین محور‌های این دیدار بود.


خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • وعده وزیر راه: هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • برآوردها از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • بازار بی سرپناه مسکن
  • بازار بی‌سرپناه مسکن
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصارزدایی می‌شود
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصار زدایی می‌شود
  • انحصارزدایی از بازار اجاره نویسی با اعطای حق انتخاب به مردم
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی