Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر بحران وزارت دفاع با بیان اینکه از سال گذشته با مساعدت وزیر دفاع بخش اعظمی از تجهیزات ارتباطی، بسکت های ( سبد) ویژه حمل آب و امکانات مورد نیاز جهت انجام عملیات اطفای حریق به نحو مطلوب تأمین شد گفت: اکنون نیز به محض وصول اعتبار و تخصیص آن از سوی سازمان برنامه و بودجه خدمات یگان های بالگردی تقویت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 14:37 - 24 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۶۵۹

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، جواد مصطفایی مدیر بحران وزارت دفاع در خصوص اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه برای اجرای  مأموریت های اطفای حریق هوایی در کشور توسط ناوگان بالگردی کشوری، لشکری و بخش خصوصی اظهار داشت: این توجه و حمایت دولت گام مهمی در جهت احیای مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی  محسوب می شود.

مصطفایی با بیان اینکه وزارت دفاع از طریق مرکز کنترل و پشتیبانی  اطفای حریق هوایی نقش هماهنگی و پشتیبانی از  یگان های بالگردی کشوری، لشکری و خصوصی را به عهده دارد افزود: از سال گذشته با مساعدت وزیر دفاع بخش اعظمی از تجهیزات ارتباطی، بسکت های ( سبد) ویژه حمل آب و امکانات مورد نیاز جهت انجام عملیات اطفای حریق به نحو مطلوب تأمین شد و اکنون نیز به محض وصول اعتبار و تخصیص آن از سوی سازمان برنامه و بودجه خدمات یگان های بالگردی تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش عظیمی از مناطق مورد آتش سوزی طی روزها و هفته های اخیر با اعزام بالگرد به این مناطق اطفاء شدند افزود: مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق در وزارت دفاع همچون گذشته و با تمام توان آماده خدمت رسانی است و با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی کشور، هماهنگی لازم با سازمان های متولی عرصه منابع طبیعی کشور به عمل آمده است تا بهره وری و استفاده بهینه از تجهیزات موجود و بالگردهای ویژه اطفای حریق بعمل آید.

مدیر بحران وزارت دفاع خاطرنشان ساخت:  ضرورت دارد مردم عزیز کشورمان و سایر دستگاه های اجرایی به موضوع پیشگیری حریق و جلوگیری از آتش سوزی در عرصه منابع طبیعی به نکات و هشدارهای متخصصین و مسئولین محترم سازمان محیط زیست و سازمان جنگل ها توجه ویژه نمایند.

بیشتر بخوانید: بالگرد ملی صبا تولید انبوه می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت دفاع سوی سازمان برنامه و بودجه یگان های بالگردی وزارت دفاع اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه نقدی و معیشتی در سال ۱۴۰۳ تغییر می کند؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۳ دولت ۳۱۵ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی و معیشتی و کالابرگ الکترونیک پیش‌بینی کرده که این رقم نسبت به سال قبل تغییری نکرده است.

همچنین ۷۴.۹ هزار میلیارد تومان برای یارانه دارو، شیرخشک و ملزومات مصرفی پزشکی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در لایحه بودجه سال گذشته ۶۹ هزار میلیارد تومان برای یارانه دارو در نظر گرفته شده بود که انتقاداتی از سوی سازمان غذا و دارو هم به دنبال داشت. سید حیدر محمدی سال گذشته درباره وضعیت اعتبارات طرح دارویاری در سال ۱۴۰۲ گفته بود که در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، اعتباری ۶۹ هزار میلیارد تومانی به عنوان اعتبار مربوط به طرح دارویاری در نظر گرفته شده که سازمان غذا و دارو نسبت به اعتباری که برای بودجه طرح دارویاری پیش‌بینی شده، اعتراض دارد. اعتبار ۶۹ هزار میلیارد تومانی برای بودجه دارویاری در حالی مطرح شده که درخواست سازمان غذا و دارو برای اعتبار اجرای این طرح در سال آینده، ۱۰۵ هزار میلیارد تومان بوده است.

همچنین سقف کل منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده با رقم ۷۵۸ هزار میلیارد تومان بسته شده است.

کد خبر 843994 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم بودجه کل کشور یارانه

دیگر خبرها

  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • دستگیری ۵هزار زمین‌خوار در کشور/ افزایش ۳۵۳ درصدی حریق
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • نامه رئیس سازمان محیط‌زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز
  • نامه رئیس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز
  • تخصیص اعتبار هزار میلیاردی برای تامین خدمات در محلات گلابدره و سیمین قلعه
  • یارانه نقدی و معیشتی در سال ۱۴۰۳ تغییر می کند؟
  • مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم منصوب شد