Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال همچنان در حال رسیدگی است

طرفداری - قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران، با ابهاماتی رو به رو است و مهدی تاج در گفتگویی، از نقش مهم مرکز تجاری فرهنگی ایران و هلند در انعقاد قرارداد فدراسیون فوتبال با ویلموتس خبر داد که این ادعای مهدی تاج با واکنش مرکز تجاری فرهنگی ایران و هلند مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از قوه قضاییه، طاهری جعفری بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به انتقادها از انتخاب و قرارداد سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان اظهار داشت:

در نحوه انتخاب و انعقاد قرارداد آقای ویلموتس، ابهاماتی وجود دارد که با صدور ابلاغ بازرسی، موضوع به صورت خارج از نوبت در دست بررسی است.

وی افزود:

موضوع انتخاب این سرمربی در حالی که پیشنهادهای دیگری با مبالغ کمتر در شرایط مشابه وجود داشته یکی از موضوعات مورد ابهام است که در حال بررسی و اخذ توضیحات مسئولین مربوط در فدراسیون فوتبال هستیم.

همچنین بخوانید

مسعود سلطانی فر: فدراسیون بین آن همه گزینه ویلموتس را انتخاب کرد؛ من طرفدار سرمربی ایرانی هستم

مرکز تجاری فرهنگی ایران و هلند به صحبت های مهدی تاج واکنش نشان داد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳ امروز چهارشنبه ۸ فروردین با ریاست مجید جلالی به شکل آنلاین برگزار شد.   در حالی که حشمت مهاجرانی، جلال چراغپور از اعضای جدید کمیته فنی هستند، ۲ خانم نیز نخستین بار به عضویت این کمیته درآمده‌اند.   در شرایطی که انتخاب حسین عبدی برای تیم جوانان قطعی شده است، اعضا امروز برای انتخاب سرمربیگری تیم‌های نوجوانان، جوانان، زیر ۱۵، زیر ۱۳ و ۱۲ سال به ۲ گزینه نهایی رسیدند.   شنیده می‌شود مهدی رحمتی یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید است.   قرار است به زودی با گزینه‌های مدنظر برای تیم‌های پایه ملی مختلف مذاکره شود.

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق چین: برای این شغل رشوه دادم!
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است