Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، دفتر منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع داوطلبان آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی می‌رساند، با توجه به مجوز صادره وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان برگزاری این آزمون به‌روز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ تغییر پیداکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ویرایش محل پیشنهادی داوطلب برای حوزه برگزاری آزمون  از روز یکشنبه اول تیرماه ۱۳۹۹ تا پایان روز چهارشنبه ۴ تیرماه ۱۳۹۹ انجام است.

 کارت ورود به جلسه از طریق سایت www.hrtc.ir از روز دوشنبه ۱۶ تیرماه توزیع می‌شود و زمان برگزاری آزمون جمعه ۲۰ تیر ماه است.

ساعت شروع آزمون و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا،  شاپور محمدزاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی پیشتر گفته بود که برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌دهندگان این سازمان در تیر ماه سال جاری مشروط به کسب مجوز ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا است.

برچسب‌ها آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سازمان نهضت سواد آموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سازمان نهضت سواد آموزی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سازمان نهضت سواد آموزی نهضت سوادآموزی برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگاری براساس گفته‌های سازمان سنجش تا پایان فروردین اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اطهار کرد: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آنها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر ماه به اتمام برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

به گزارش ایرنا، آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.

منبع: ایرنا کد خبر 745810

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود
  • برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کردستان
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در همدان
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • گذر نهضت سوادآموزی از وضعیت حاضر به مدل‌های جدید طبق برنامه هفتم