Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@06:30:40 GMT

قاتل کرجی پس از 8 سال از چوبه دار رهایی پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۵۴۵۳

قاتل کرجی پس از 8 سال از چوبه دار رهایی پیدا کرد

ایرج فتاحی گفت: مددجو س.خ سال 91 به واسطه درگیری های شخصی یکی از اقوامش را با سلاح گرم به قتل رساند اما در این سال ها به دنبال اخذ رضایت از اولیای دم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر ندامتگاه مرکزی کرج ظهر امروز شنبه، به رضایت اولیای دم در 7 پرونده مشروط به اخذ دیه و 4 پرونده بدون اخذ دیه از ابتدای سال 99 تا کنون خبر داد و در جمع خبرنگاران، گفت: روز جمعه 23 خرداد طی مصالحه ای یک قاتل از چوبه دار نجات پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج فتاحی با اشاره به اینکه مذاکره با خانواده مقتول 4 ساعت به طول انجامید و در نهایت با اخذ دیه از قصاص منصرف شدند، افزود: در جلساتی که برای اولیای دم برگزار می کنیم همواره بر حق و حقوقیکه آنها دارند تاکید می کنیم زیرا بخشش دشوارترین تصمیم هر انسانی است و نمی توان از حق افراد چشم پوشی کرد.   وی اظهار داشت: مددجو س.خ سال 91 به واسطه درگیری های شخصی یکی از اقوامش را با سلاح گرم به قتل رساند اما در این سال ها به دنبال اخذ رضایت از اولیای دم بود و البته خوشبختانه 80 درصد اجرای حکم ها در ندامتگاه مرکزی کرج با گذشت شاکی یا دریافت دیه همراه شده و مختومه می شود.   مدیر ندامتگاه مرکزی کرج در خاتمه با تاکید بر اینکه کارکنان این مجموعه همواره به دنبال گذشت و عفو شاکیان هستند، تصریح کرد: البته قصاص به واسطه حفظ حیات عمومی جامعه و پیشگیری از تکرار قتل صورت می گیرد اما قران و ائمه (س) به عفو نیز توصیه می کند.         انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اولیای دم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج نوشیدنی ساده برای رهایی از کبد چرب

به گزارش خبرآنلاین، آیا اغلب در سمت چپ شکم احساس خستگی و ناراحتی می‌کنید، این‌ها ممکن است نشانه‌ای از بروز مشکلاتی برای کبد یا چرب شدن آن باشد. اما در مراحل ابتدایی شاید بتوان با پیروی از یک رژیم غذایی سالم به همراه مصرف قرص از پیشرفت روند چرب شدن کبد پیشگیری کرد.

همشهری آنلاین نوشت: کبد عضوی است که می‌تواند به طور طبیعی خود را سم زدایی کند و یک سری نوشیدنی‌های ساده می‌توانند به سم زدایی بهتر و موثرتر کبد کمک کنند و سلامت آن را بهبود بخشد. در این مطلب به پنج نوشیدنی ساده اشاره می‌کنیم که ممکن است به سم زدایی کبد کمک کنند.

شیر طلایی

زردچوبه حاوی کورکومین (ترکیبی با خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قوی) است. شیر زردچوبه که به عنوان شیرطلایی نیز شناخته می شود، ترکیبی است از زردچوبه با شیر گرم و کمی فلفل سیاه این ترکیب سبب می‌شود جذب زردچوبه را افزایش دهد. این نوشیدنی تسکین دهنده می‌تواند به سلامت کبد کمک کند.

چغندر

چغندر سرشار از آنتی اکسیدان ها و ترکیباتی مانند بتالین است که از عملکرد کبد حمایت کرده و به سم زدایی آن کمک می‌کند. نوشیدن آب چغندر تازه یا افزودن چغندر به اسموتی می‌تواند به سلامت کبد کمک کند.

چای کاسنی زرد

چای ریشه کاسنی زرد به دلیل خاصیت سم زدایی کبد شناخته شده است. به تحریک تولید صفرا کمک کرده و از عملکرد کبد پشتیبانی می‌کند. چای ریشه کاسنی زرد را در آب داغ دم کنید و آن را به طور منظم بنوشید تا به سم زدایی کبد کمک کرده باشید.

چای سبز

چای سبز حاوی کاتچین‌ها ( آنتی اکسیدان‌های قوی که نشان داده شده از کبد در برابر آسیب محافظت می‌کنند) و روند سم زدایی آن را تقویت می‌کند. برای حمایت از سلامت کبد روزانه یک یا دو فنجان چای سبز بنوشید.

آب لیمو

روز خود را با یک لیوان آب لیموی گرم شروع کنید. لیمو سرشار از ویتامین C است که آنزیم‌های سم زدایی کبد را تحریک کرده و به تولید صفرا (ماده‌ای که در تجزیه چربی‌ها در کبد موءثر است) کمک می‌کند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896206

دیگر خبرها

  • ۳ زندانی از پای چوبه دار برگشتند
  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران
  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور مازندران
  • سحرگاه بیم و امید ۴محکوم به مرگ پای چوبه دار
  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور
  • طناب دار بر گردن عامل جنایت برج سپید | توقف حکم ۲ قاتل و یک متجاوز در لحظه آخر
  • پنج نوشیدنی ساده برای رهایی از کبد چرب
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • یک محکوم به قصاص در شادگان از چوبه‌دار رهایی یافت
  • رهایی یک محکوم به قصاص در شادگان پس از ۱۰ سال